TrueNo Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Hvordan reinstallerer jeg cs:source,jeg har fådd en slags feilmelding så jeg tenkte jeg bare skulle reinstallere spillet .jeg har lagt innlegg her på c forumet om hva problemet er så hvis dere lurer så bare skjekk der heller. men tilbake til saken:hvordan reinstallerer jeg cs:source.har kjøpt via steam så har ikke plate.HJELP! takker for svar
Lapp1 Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Hvordan reinstallerer jeg cs:source,jeg har fådd en slags feilmelding så jeg tenkte jeg bare skulle reinstallere spillet .jeg har lagt innlegg her på c forumet om hva problemet er så hvis dere lurer så bare skjekk der heller.men tilbake til saken:hvordan reinstallerer jeg cs:source.har kjøpt via steam så har ikke plate.HJELP! takker for svar 8183275[/snapback] Du har allerede spurt om dette her. Ingen vits å lage en ny post om det samme. Beklager for at jeg i det hele tatt "bumpet" denne posten
TrueNo Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Skrevet 18. mars 2007 tenkte at hvis vi fikk en guide såkunne det bli med i stickyen.
Lapp1 Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 (endret) tenkte at hvis vi fikk en guide såkunne det bli med i stickyen. 8185037[/snapback] En guide om re-installering av CS, kommer aldri til å skje, fordi det er rett og slett for simpelt! Gå på Steam>My Games, høyreklikk CS:S, klikk delete local content eller noe sånt, også installèr det igjen! EDIT: glemte å sette inn noe Endret 19. mars 2007 av golemm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå