Herpeederpee Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Hei, jeg reinstallerte nettopp BF2 og BF2142, men da jeg begynte å spille ble lyden helt "ødelagt". Alt jeg gjør selv (Som å skyte, løpe, kaste ting etc) høres perfekt ut, men det som skjer ved siden av meg, foran meg eller bak meg får en meget lav lyd, uten bass, bare ren diskant.. Det er utrolig irriterende og jeg får ikke spille "ordentlig" når jeg ikke hører noe nesten... Hvordan får jeg fikset dette? Jeg har Trust 5.1 høyttalere, settings på audio er Hardware, High quality og nest høyest med channels / frekvens, eller hva det nå er.
Liquid Crystal Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Aldri hatt problemet selv. Du kan prøve å resette instillingene til default også stille en og en av dem til ønsket instilling. Hvis du sjekker spillyden mellom hver instilling du gjør så kan du hvertfall se om det har noe med selve spill instillingene å gjøre.
Herpeederpee Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Skrevet 18. mars 2007 Da har jeg prøvd så og si alt.. Alt som har noe med Hardware instillinger resulterer i det jeg sa i førsteposten. På software blir lyden "perfekt", MEN, det kommer en knatrende lyd i høyttalerne hver gang jeg er i nærheten av kjøretøy, etc. Noen andre ideèr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå