Gå til innhold

Laste ned Wow? [Løst]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Denne tråden er ikke ment for å være ulovelig på noe vis. . .

Er det noen måte å lovelig få tak i Burning Crusade uten å ha cd'ene?

Har lyst til å kjøpe spillet, men pc min er litt retarded for tiden og vil ikke lese cd jeg putter inn i pc. Så da lastet jeg ned World of warcraft via 10 days trial, men nå gjennstår bare Burning crusade.

Har sefølgelig tenkt til å kjøpe spillet, men får jo ikke spillt det når pc ikke vil lese cd'ene.

Endret av DNA
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du kan kjøpe TBC via Account Management.

8180216[/snapback]

Joa, men har ikke så lyst til å bruke kort.

Har jo sefølgelig tenkt til å kjøpe BC for å få koden som jeg skal skrive inn, men det gjennstår bare å få lastet ned spillet.

Skrevet

du kan jo laste ned TBC via en torrent side, samt kjøpe spillet i en butikk får og få cd keyen, så kan du jo bare la cd'ene være til pynt?

ville tro det ikke var så ulovelig

Skrevet
du kan jo laste ned TBC via en torrent side, samt kjøpe spillet i en butikk får og få cd keyen, så kan du jo bare la cd'ene være til pynt?

ville tro det ikke var så ulovelig

8180625[/snapback]

Nope, det er ikke ulovlig, siden man betaler egentlig bare for CD-Keyen.

Skrevet

Fant ut hvor man laster det ned, var faktisk ikke torrent og det var en side som var rekomendert av wow-europe når man skulle laste ned updates også :)

Skrevet
Fant ut hvor man laster det ned, var faktisk ikke torrent og det var en side som var rekomendert av wow-europe når man skulle laste ned updates også :)

8182008[/snapback]

Torrent er faktisk ikke ulovlig på noen som helst måte ;) Bare det som er i torrentfila som kan være det.

Skrevet
Torrent er faktisk ikke ulovlig på noen som helst måte ;) Bare det som er i torrentfila som kan være det.

8182503[/snapback]

Joa, men er ikke så hypp på trojan og keylogger på pc.

+ At Torrent tar 100 år.

Skrevet

8182503[/snapback]

Joa, men er ikke så hypp på trojan og keylogger på pc.

+ At Torrent tar 100 år.

8182709[/snapback]

Hm, du sier noe der, men 100 år tar det ikke;)

Skrevet
Man kan laste ned WoW Classic og TBC fra de offisielle World of Warcraft-sidene (wow-europe og worldofwarcraft.com)

8183025[/snapback]

Jeg vet det.

Har allerede gjort det . . .

Skrevet
dltbc.jpg

Den linken finner du når du går inn på Account Management..

8184266[/snapback]

Ikke hos meg vettu.

Det er sånn for deg som har BC key registret på acc, men det har ikke jeg enda så står "Buy and download" istedet. . .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...