lurte Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Støtter Linux steam? Spiller bare CS så lure på om det gikk an med Linux
PHPdude Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Steam har ikke noen egen Linux-versjon, men kjører ok med Wine (winehq.org) CS1.6 kjører helt knirkefritt, CS:S får dårligere ytelse, men fungerer tror jeg.
Marsan Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Steam har ikke noen egen Linux-versjon, men kjører ok med Wine (winehq.org)CS1.6 kjører helt knirkefritt, CS:S får dårligere ytelse, men fungerer tror jeg. 8176900[/snapback] aye! CS:S får en del fps drop i samenligning med windows. Det finnes andre programmer du kan kjøre Steam på f. eks Cedega og crossover office men disse må du betale en liten slump i måneden for. Er ikke sikker på ytelsen med Cedega og crossover i sammenligning med wine, noen her som har erfaringer?
lurte Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Skrevet 18. mars 2007 Steam har ikke noen egen Linux-versjon, men kjører ok med Wine (winehq.org)CS1.6 kjører helt knirkefritt, CS:S får dårligere ytelse, men fungerer tror jeg. 8176900[/snapback] aye! CS:S får en del fps drop i samenligning med windows. Det finnes andre programmer du kan kjøre Steam på f. eks Cedega og crossover office men disse må du betale en liten slump i måneden for. Er ikke sikker på ytelsen med Cedega og crossover i sammenligning med wine, noen her som har erfaringer? 8177167[/snapback] OK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå