nilsso Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 hei, jeg har nettopp formatert pcen min, nAr jeg skal update som kommer denne feilmeldingen : http://img235.imageshack.us/my.php?image=untitledje9.jpg Jeg lurer og pA hvordan man skurer pA autoupdate, fordi jeg har ikke det windows-update-firewall valget i control panelet... Er det mulig selvom?
nilsso Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Skrevet 17. mars 2007 (endret) nei, jeg far ikke updatert windows i det hele tatt... gar det ann A installere windows service pack 2 uten noe som helst andre updates? Endret 17. mars 2007 av nilsso
vikingjan Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 nei, jeg far ikke updatert windows i det hele tatt... gar det ann A installere windows service pack 2 uten noe som helst andre updates? 8175570[/snapback] Det går fint. Last ned SP2 fra MS sine sider og installer den separat. Omstart "nok" ganger til at at alle oppdateringer er installert og kople deg opp mot Windows Update igjen for å fylle på de siste oppdateringene. Lykke til ! Jan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå