ivanito Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Skal kjøpe meg anlegg til min Honda civic 85, vil ha lyd som funker uten å måtte betale så mye. Trenger to 100mm i frontdørene. Deretter har jeg vurdert enten to 6*9 eller en sub. Kom gjerne med forslag og innspill. Trenger hjelp. Hvilke spiller? Hvilke sub? Hvilke andre høyttalere? er så og si helt fersk
Defus Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 jeg ville gått på www.installbay.no å kjøpt de 4 tom tarantulla coax de hadde der, vil du ha komponent sett ville jeg godt for Focal (www.iceaudio.no). 6*9 tommer ville jeg kjøpt Morel Pulse (www.morel.no), men jeg ville droppet 6*9 tommerene og heller satset mer på sub Men vil du ha begge delene, er det bare å kjøre på. Subber sa jeg i en annen tråd. Men ReAudio (www.morel.no), Soundstream (www.installbay.no) og JL Audio burde falle i smak. Om du vil ha 1 eller 2, 10, 12 eller 15 tommer er helt opp til deg. Forsterkere ville jeg brukt Us Amps (www.morel.no), Soundstream (www.instalbay.no) og ellers mange andre som jeg ikke kommer på i farta. Spilleren ville jeg brukt 3-4k på. Den burde ha 3 linje-utganger, og det burde være høy volt på disse. Alpine, Pioneer og Clarion er gode saker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå