Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til anlegg i Civic 85

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg anlegg til min Honda civic 85, vil ha lyd som funker uten å måtte betale så mye. Trenger to 100mm i frontdørene. Deretter har jeg vurdert enten to 6*9 eller en sub. Kom gjerne med forslag og innspill. Trenger hjelp. Hvilke spiller? Hvilke sub? Hvilke andre høyttalere? er så og si helt fersk :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville gått på www.installbay.no å kjøpt de 4 tom tarantulla coax de hadde der, vil du ha komponent sett ville jeg godt for Focal (www.iceaudio.no).

6*9 tommer ville jeg kjøpt Morel Pulse (www.morel.no), men jeg ville droppet 6*9 tommerene og heller satset mer på sub :) Men vil du ha begge delene, er det bare å kjøre på.

Subber sa jeg i en annen tråd. Men ReAudio (www.morel.no), Soundstream (www.installbay.no) og JL Audio burde falle i smak. Om du vil ha 1 eller 2, 10, 12 eller 15 tommer er helt opp til deg.

Forsterkere ville jeg brukt Us Amps (www.morel.no), Soundstream (www.instalbay.no) og ellers mange andre som jeg ikke kommer på i farta.

Spilleren ville jeg brukt 3-4k på. Den burde ha 3 linje-utganger, og det burde være høy volt på disse. Alpine, Pioneer og Clarion er gode saker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...