d0ppler Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Hva i all verden har gullkjøping med den beste norske hordeguilden å gjøre? Skjerp dere, og ta den diskusjonen i en ny tråd. Syns topic var interresant, men når jeg i annenhver post leser om ting som ikke bryr meg ryggen og er way off topic, så er dette mildt sagt frustrerende.
cornell80 Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 (endret) Når ble gullkjøpere sammenlignet med ransmenn egentlig? Edit: En mer logisk sammenligning ville vel forresten vært å sammenligne gullkjøpere med helere. Mye av gullet de kjøper er tross alt stjålet fra hacka accounts. Eller for enkelhets skyld, bare jamfør dem med vanlige idioter... 8232023[/snapback] Naivt nonsens, har raidet lenge og gjør det enda, all den tid som brukes på raiding, instancing, bli attuned hit og dit, etc etc etc, rep-farming, ++++++ er ikke lite for å si det mildt, om vi som faktisk har unger og jobb skal farme absolutt alle mats til pots etc før raid kan vi likegodt sende ungene på barnehjem og si opp jobbene. Og ikke kom med "men da har du ingenting i wow å gjøre", det er svada som wannabe bedrevitere alltid evner å komme med som jeg glatt skyller ned i nærmeste toalett, blizzard legger i stor grad opp til at folk kjøper gull selv, og hvis du noengang har drevet med engame raiding over lengre tid selv behøver jeg ikke å forklare deg hvorfor eller hvordan de gjør det. og hvis du likevel skal være bedreviter og regelrytter samt så naiv så tror jeg du ville fått deg en ubehagelig overraskelse om det kom tall på hvor mange i store guilds som kjøper gull. Endret 29. mars 2007 av cornell80
cornell80 Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Bare å suse innom oss og se om du liker det du ser det vettu. Progressen er nok ikke i verdensklasse, men så er vi ikke fullt så hardcore som Nihilum, DnT osv osv heller. Er veldig trivelig å kunne ta tacs, VT og gchat på norsk og fortsatt kunne komme noen vei i end-game. Så over til dagens eller morgendagens gchat drama: Selv vet jeg bare om fem stykker i guildet som kjøper gull og en som bruker (Brukte ble det vel etter ban? :!: ) 3rd party software. Botter altså. Kan ikke påstå at vi er noen værstinger på det området. Når du sammenligner oss (Nivlheim btw) med de fleste andre guilds som pusher på for progress vil du nok se at det er ufattelig få som faktisk kjøper gull istedenfor å grinde. Personlig synes jeg man misser mye content ved å kjøpe gull så jeg holder meg unna, men hva andre driver med er ikke mitt problem. Det får dem stå for selv. 8233855[/snapback] Banned for å kjøpe gull ? Tviler tviler, om de ble permbanna lå det garantert helt andre ting bak. Man bannes ikke for gullkjøp, dritvanskelig å tracke opp og hvor enkelt hadde det ikke vært f.eks for meg om jeg ikke likte trynet ditt å få deg banned eller du med meg...bare betale noen hundre kroner og skrive inn navnet på charen din og kjøpe gull til den og vips, banned og jeg kvitt deg. Det finnes ikke det store endgame raiding-guild i verden som aldri har hatt spillere som kjøper gull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå