Gå til innhold

trenger ny guild...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

begynner å bli en liten stund siden jeg sist spillte, men tror nok du må fylle ut mere info om du vil regne med en invite..

 

f.eks:

Hvor ofte kan du raide?

Hvilke pre q's har du gjort (regner med at de fleste har gjort alle som skal til...)

Hvilke tider er du tilgjengelig for raids?

Hvor gammel du er?

 

slike ting, var iallefall slikt jeg måtte svare på da jeg søkte etter guild...

Endret av Dryzz
Lenke til kommentar

Tro meg, du vil bli utrolig overrasket over hvor stor forskjell det er å se på og faktisk delta :p Du aner ikke ansvaret ditt før det treffer deg i trynet i form av en skrikende stemme gjennom øretelefonene...

 

Men back to topic: Kan anbefale deg å joine guild recruitment channelen på din server, om ikke du leiter akkurat etter et norsk guild (kan vise seg vanskelig på enkelte servere...). Slik vil du da få med deg hvilke guilder som søker hvilke klasser...

Eventuelt kan du jo også finne sider på nettet som poster opp alle guildene på din server, samt deres internett sider, hvor du da kan legge igjen en søknad om å joine deres guild (altså, du vil bli nødt til å fylle ut et "skjema" med lignende spørsmål ovenfra...)

Lenke til kommentar

heisann..

som leder for ett guild på annen server kan jeg komme med noen tips...

gå til http://forums.wow-europe.com/board.html?forumId=1112&sid=1 (realm forumet) og skriv inn at du leter etter guild der.

eventuelt finn ut om serveren din har en irc kanal eller no slikt. eller eventuelt eget forum som er satt opp av medlemmer av serveren din..

 

annen ting du kan gjøre er å finne hjemmesidene til guildene på serveren din og se om du ikke finner noen som trenger deg..

 

håper du finner ett guild og lykke til med levlinga

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...