Xaserr Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Hello, sitter på pcen min nå. Og når jeg logger inn kommer ikke skrivebordet, oppgavelinje ect opp.. Men jeg må ta kjør-->explorer og rote meg fram til programmer. Noen som har noen aning på hvordan jeg kan få opp igjen skrivebordet mitt? Mvh Aassveen
Chris_lox Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Start>kjør>skriv inn msconfig> og sjekk om explorer.exe ligger under oppstart
Xaserr Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Og hvordan får jeg gjort det uten start maney?
mesha Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Ctrl+Alt+Del...ny prosess-->skriv inn MSCONFIG.....så finn under "Oppstart" eller "Boot" er det vel på engelsk
Xaserr Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Okei Den ligger ikke der, hvordan får jeg adda den ?
Xaserr Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Ingen smarte som kan hjelpe meg med dette? Eller er windows skadet?
-Tommy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Gå inn på oppgavebehandling, trykk på fil, ny oppgave (kjør), explorer.exe
Xaserr Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Da kommer bare explorer, altså windows utforsker...
Xaserr Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Plx, skulle hatt hjelp. Er på LAN og hele greia er fucked up
norbat Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Start i sikker modus og kjør deretter en systemgjenoppretting til en dato der ting og tang virket ok.
cnf Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Har det samme problemet jeg også,så lurer på om du har fått ordnet det?I såfall hvordan??
Yooo Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Hvilket OS har du? Har selv Windows XP og har mange ganger brukt ctrl+alt+del og tatt ny oppgave->explorer.exe og da har det fungert supert. Du kan jo prøve Windows-knappen+R for å få opp kjør, men ny oppgave i oppgavebehandling er i praksis samme funksjon og er ikke sikker på om denne snarveistasten funker når explorer ikke er startet.
Xaserr Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 Hvilket OS har du? Har selv Windows XP og har mange ganger brukt ctrl+alt+del og tatt ny oppgave->explorer.exe og da har det fungert supert. Du kan jo prøve Windows-knappen+R for å få opp kjør, men ny oppgave i oppgavebehandling er i praksis samme funksjon og er ikke sikker på om denne snarveistasten funker når explorer ikke er startet. 8178098[/snapback] Det ville ikke funke, antivirusen min hadde slettet en katalog fil. Formater og fiks -steng-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå