Liquid Crystal Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg spiller level 19 holy twink priest, og føler det er på tida med noen addons for å hjelpe meg i mitt arbeid. Det jeg i første omgang har kunnet tenkt meg er en addon som viser friendly health bars ala. "v" tasten i vanlig wow. Kom gjerne med forslag på andre nyttige healing addons På forhånd takk =)
TheScorp Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Control V tror jeg. Eller shift V, eller Alt V...husker ikke.
Sigurdn Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Vil anbefale "PerfectRaid", bruker dette når jeg raider Karazhan, tar liten plass, funker fett og ser bra ut! Du kan også bruke "oRA2", her kan du velge hvilke personer sin HP bar du skal se.. Er ikke sikker på om det er noen 'raid warning' (i oRA2) hvis et flag blir plukket opp/returnert (i WSG), men det finnes sikkert en slik addon utenom.
Liquid Crystal Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 tusen takk, har lastet ned PerfectRaid men lurer på hvordan man konfigurere den? Er det noe GUI som lar deg sette hva den skal gjøre\ vise og ikke vise?
Sigurdn Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 tusen takk, har lastet ned PerfectRaid men lurer på hvordan mankonfigurere den? Er det noe GUI som lar deg sette hva den skal gjøre\ vise og ikke vise? 8167510[/snapback] Er ikke sikker på om det går ann å konfigurere den. Den viser automatisk alle medlemene som er i en raid gruppe. Men den er flyttbar ved å bare å klikke+dra.. ^^
Liquid Crystal Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 (endret) ok, da vet jeg det. Ser uansett ut som den ikke funker. Testa med noen andre addons og de funker heller ikke. Saken er at jeg tor ikke wow vet de er instalert. eks. OzRaid hvor man skal kunne skrive /oz eller /ozraid for å konfigurere fungerer ikke =/ post\error 404 btw! xD Endret 16. mars 2007 av Liquid Crystal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå