Gå til innhold

Holder det med en AOpen 200W til dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal ha en server og har alerede ett kabinet, men siden jeg skal bruke et mATX HK så jeg tenkte å skaffe meg et ganske så lite kabinett og da har jeg sett på AOpen H340 somd et følger med en 200W PSU i. Det er av merke AOpen det samme som Mist blant annet er lagd av så :roll:

I en sånn PSU caculator kom jeg fram til 130W Single core og 220W med Dual core, men en DC trekker jo ikke 90W mer !

Spec:

Gigabyte GA-945GM-S2

Kingston Value 1gb

Samsung spinpoint 80Gb IDE

Intel Celeron D/Pentium D (Vet ikke hvilken ennå)

Pluss en CDRW brenner og et 2stk PCI kort (Gigabyte LAN og Trådløst MIMO kort)

Kan hende jeg for en Pentium3 data fra skolen av merke compaq og at jeg da bruker det kabinettet om det går, hva tror dere da om den PSU'n ?

Husk skal ikke ha noe skjermkort da jeg kommer til å bruke innebygd på HK :thumbup:

Takker for all hjelp

Edit: Glemte å spørre om noen vet om det er 4pin CPU power på den

Endret av The Ghost
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gir tråden en liten bumb jeg siden det omentrent har gått 24t. ;)

8170055[/snapback]

Vil tro at den psu,n vil greie å dra det oppsettet siden det ikke er noen strømkrevende komponenter borsett fra cpu.

Skrevet

Ok det er bra å høre :thumbup:

Når jeg går inn på AOpen og finner kabinettet står det at den støtter P4, regner med at de mener 4pin CPU kontakt, men vil gjerne at noen bekrefter dete ;)

Skrevet
Ok det er bra å høre :thumbup:

Når jeg går inn på AOpen og finner kabinettet står det at den støtter P4, regner med at de mener 4pin CPU kontakt, men vil gjerne at noen bekrefter dete ;)

8170411[/snapback]

Det betyr at psu'n har 12v (4 pn kvadratisk) kontakt som kreves på Pentium 4 oppsett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...