Gå til innhold

Lcd-tv + lcd monitor? Mulig?`


Anbefalte innlegg

Heisann !

 

Har akkurat fått meg Nvidia xfx 7900 GT Med 2xDVI, Hadde lyst til å koble den sammens med LCD-Tv min oxo, sånn at jeg kunne sitte i sofaen å se på filmer etc, men jeg får det ikke til :no: Pc skjermen min bruker AVG kabel, så jeg måtte kjøpe en DVI til VGA adapter. LCD-Tv prøver jeg å koble til via den andre ledige DVI porten, men får ingen signaler på tv`n.. :nei:

 

Noen tips? Kjedelig å sitte foran pc`n hele tiden når jeg vil se film...

 

Kenneth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du må aktivere dualview i skjerminnstillinger

 

 

ultramon er og et flott program til å styre innstillingane. men det kostar pengar.

8164129[/snapback]

 

 

dualview er aktivert. Prøvde å koble opp kun med LCD-Tv`n... Virket ikke det heller!! :hmm:

 

Flere tips?

 

Ps: Har ultramon..

Lenke til kommentar
du har av1, av2, component, composite/s-video, hdmi, pc/vga, tv. har du kobla til dataen via hdmi er det ikkje hjelpi å ha kilde på tv eller A/V (scart)

8164568[/snapback]

 

 

Aha :innocent: Har den selvfølgelig på DVI :whistle:

8164582[/snapback]

 

Kan dette ha noe å si:

 

"Yeah like Sli was saying about the onboard Video you will even find plugging in a Graphics card your computer screens wont even turn on as the motherboard reconizes 2 video signals but is not sure where to send the signal to so before installing that Graphics card make sure that onboard video is turned off in the BIOS or if you installed it using the motherboard driver you can uninstall it in program files or in Device manager"

Lenke til kommentar
har du bilde via 7900gt på dataskjermen din har det ingen betydning. har du integrert skjermkort foresten?

 

og du fekk ikkje signal når du sette til rett signalkilde heller?

8164747[/snapback]

 

Tror ikke jeg har integrert skjermkort når jeg tenker meg om :whistle: Nei, fikk ikke noe signal! Kan det være noe forskjell på DVI-D og DVI-I?? Lcd-tv min har DVI-DIGITAL...

 

Detter skjermkortet det er snakk om

 

XFX GeForce 7900GS 600M 256MB XXX GDDR3, PCI-Express, 600/1600Mhz, 2xDVI

Lenke til kommentar
då er det uten tvil softwareproblem. prøv å slett alle skjermkortdriverar slik at windows installerer en generic display driver. så installerar du nyaste driveren på nytt.

 

husk å start maksina på nytt etter du har sletta og før du installerar ny driver.

8168017[/snapback]

 

har prøvd dette uten noe bra resultater :( Men får en kompis på besøk etterpå, som jobber som it-konsulent :) Kanskje han klarer å fikse det :thumbup: Hater å være så fersk på data ass ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...