hans A Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Så dere mobilovervåkningen på katta i kveld? Noen som har vært utsatt for dette? Noen tips om hvordan man kan "slå av" denne funksjonen? Tipper mange kommer til å laste ned disse programmene nå.
m99 Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 (endret) Hmmm, når jeg så katta i går (forgårs) hadde jeg regnet med at forumet ville vært fullt av snakk om dette de nærmeste dagene. Helt nytt er det jo ikke (halvt år, ett år? husker ikke selv når jeg første gang hørte om det), men en del snakk hadde jeg nå regnet med. Hvilke OS er det snakk om nå? Kun Symbian 9 og høyere? Endret 17. mars 2007 av m99
Lurifaksen Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Med mobilavlytting var det snakk om å avlytte andres samtaler i mobilnettet, eller en simpel mobil med moddet firmware som automatisk tar telefonen når noen ringer?
m99 Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Siste. Men ikke moddet firmware, men å installere et "skjult" program på samme måte som en installerer andre programmer. Om det var snakk om noe mer avansert når jeg først hørte om dette vet jeg ikke.
hans A Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Det var snakk om å legge et skjult program inn på en mobil og så ringe opp den mobilen for å avlytte samtalene i det rommet den befinner seg i. Og det var sankk om at mange firmaer har mobilfurbud på viktige møter for å unngå "spionasje". Tipper alle LO møtene har vært mobilfrie den siste tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå