leinaddd Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har fikset ekstern skrivebord. og så tenkte jeg hvordan er det med spilling? jeg bruker kabel på begge maskiner. og hvis jeg skulle spille gta san andreas over eksternt skrivebord. vil det hakke noe serlig? og grafikken? er det den samme som når jeg sitter på min pc eller det som er på den pc'n jeg sitter på jeg har logget på eksternt skrivebord?
specnaz91 Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Spørs vel hvor mye den kabelen tåler, er ikke sikker på om den kan sende så mye informasjon på en gang..Nok en gang er jeg usikker.
rakanishu Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Tror du kan gi opp den tanken. Får ikke spilt mye annet enn minesveiper og kabal via ett slikt system.
leinaddd Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Tror du kan gi opp den tanken. Får ikke spilt mye annet enn minesveiper og kabal via ett slikt system. 8163326[/snapback] :!:
specnaz91 Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Ser kanskje ut til at Specnaz hadde rett likevel
leinaddd Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 (endret) Spillet starta ikke engang når jeg trykte på ikonet :!: kunne jo ikk engang se film over det Endret 15. mars 2007 av leinaddd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå