zacko Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har akkurat vært i kontakt med komplett, hvor jeg kjøpte min Asus for 1 år siden. De hevder at garanti på batteri til laptop er 6 mnd, i forhold til forbruksloven da dette visstnok er en forbruksvare ! Kan noen med sikkerhet si at dette stemmer, eller evt ikke ? Har blitt hevdet her på forumet tidligere at det er 1 års garanti på batteri til laptops. Zacko Sorry for dobbel post, men dette haster da det må avgjøres i morgen. !
-Tommy Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Asus mener jeg at bare har 6 måneder så komplett har nok rett her. Men hør med andre og, er ikke helt sikker
H.M.Kongen Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Det er 6 mnd jeg har hørt..En kompis jobber på expert og har akkurat nevnt det for meg.
zacko Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 okai. Den garanti tiden suger i så fall ;P
skyhawk Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 okai. Den garanti tiden suger i så fall ;P 8163100[/snapback] Ja, fy faen det skal være sikkert! 6mnd på batteri er latterlig, da hadde det egentlig ikke vært noe vits å ha garanti i det hele tatt, batteri på laptoper ryker som regel etter 2-3 år. Kan ikke si at 1 år var spesielt mye for PCen heller. Hadde aldri gått for den PCen om jeg visste om de garantivilkårene der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå