nero78 Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg driver å kjører endel serier og filmer via Media player. Problemet mitt er at Lysstyrken er for høy default (Brightness). Jeg prøver å sette denne ned, men det blir ikke lagret. Hvordan får jeg lagret dette??
Orochimaru Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Har et lignende problem jeg også. Det lureste er å prøve å reinstallere Media Player. www.microsoft.com. Det burde hjelpe.. Kan være at Windows Media Player fikk en liten småfeil som den ikke gidder å si fra om. Lykke til! -Orochimaru
nero78 Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Får ikke reinstallert mediaplayer i vista da. Den er jo med.
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 (endret) Det kan lett fikses det der. Åpne Mediaplayer aller først.. Her vil dere se at på "Avspilling" tabben er den en pil ned rett under. Klikk på den, og dere får opp en dropdown meny. Her velger dere Forbedringer>Vis Forbedringer. Da dukker det opp alternativer nederst i spilleren. Klikk pil bortover på disse helt til dere kommer frem til "Videoinnstillinger". Her er det en glidebryter som heter "Lysstyrke", og "Kontrast".. Edit: Eventuelt kan dere klikke ALT knappen, og få opp menyen. Velg derifra "Vis" og så Forbedringer. Endret 14. mars 2007 av steffenz
nero78 Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Det kan lett fikses det der.Åpne Mediaplayer aller først.. Her vil dere se at på "Avspilling" tabben er den en pil ned rett under. Klikk på den, og dere får opp en dropdown meny. Her velger dere Forbedringer>Vis Forbedringer. Da dukker det opp alternativer nederst i spilleren. Klikk pil bortover på disse helt til dere kommer frem til "Videoinnstillinger". Her er det en glidebryter som heter "Lysstyrke", og "Kontrast".. Edit: Eventuelt kan dere klikke ALT knappen, og få opp menyen. Velg derifra "Vis" og så Forbedringer. 8156735[/snapback] Leste du det jeg skrev? Jeg får ikke lagret innstillingene.
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 (endret) Beklager.. Så ikke det.. Kan forresten ikke gjøre det selv heller når jeg ser etter. Bryteren bare fyker tilbake når jeg trekker den bortover.. Endret 15. mars 2007 av steffenz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå