Gå til innhold

Erfaringer med DnB Nor


Fantasy6

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på om noen her har erfaring med DnB Nors tilbud om depositumslån og/eller etableringslån for unge?

 

Hvilke krav stilles for å få slike lån? Er det nok å bare ha støtte fra Lånekassen, eller kreves det solid inntekt utover dette?

 

Håper at noen her har erfaringer å dele, hvis du ikke vil skrive her så send meg gjerne en pm. Fint hvis noen i DnB Nor kanskje kan svare :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt denna banken fra jeg var liten.Kjøpte for noen år siden hus uten noe egenkapital(sjelden vi unge får spart noe)Men førstehjemslån og etableringslån er kanskje ikke det samme??.

Banken var i hvertfall svært hjelpsom,selvom det var helt på grensa til hva vi kunne låne,men etter nylig takst sitter vi på en liten"sparegris"dersom ikke boligmarkedet kommer i fritt fall noen år.

Så har bare positivt å si fra min/vår side.Men det er nok ikke den billigste banken å bruke.

Så lenge du har en sikker inntekt kommer du langt

Lenke til kommentar

Jeg har et slikt etableringslån, det var ikke så vanskelig å få. Man må godtgjøre at man kan betjene lånet på sin inntekt, kanskje stille sikkerhet om du må.

 

Hvis du har en rådgiver i banken, snakk med denne, hvis ikke, skaff deg en.|

 

Samtidig kan det være verdt å nevne at du som student bare betaler halv årsprogrampris, og hvis du melder deg inn i akademikerne får du gratis program i 3 år, deretter halv pris når du er ferdig som student.

Endret av gorber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...