ToMmM Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg Har 64-bit Vista. Batllefield fungerer ganske bra, men jeg kan ikke spille musikken, og jeg har ikke siktet på våpene... Er det noen som har et tips for å fikse det?
blomstkraft Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg Har 64-bit Vista. Batllefield fungerer ganske bra, men jeg kan ikke spille musikken, og jeg har ikke siktet på våpene... Er det noen som har et tips for å fikse det? 8150055[/snapback] Kansjke en dum ide men, du kan prove å justere på options på spillet
Dofty Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Hvorfor er det en dum idè? Har hendt meg mange ganger at forskjellige ting har blitt deaktivert ved OS bytte. Ingen dum idè nei
blomstkraft Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Hvorfor er det en dum idè? Har hendt meg mange ganger at forskjellige ting har blitt deaktivert ved OS bytte. Ingen dum idè nei 8151464[/snapback] Hm, kansjke ikke men tviler på at det er det som gjør det..
DerNoOb Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Reinstaller. Patch en og en patch, funket for meg:) De patchene tar heller ikke så lang tid å laste ned, max 15-20 min. Lykke Til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå