Kombat-Kaare Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Skal være enig i det du sier. Tok bare guild erfaring som et eksempel. Kansje det er på tide at blizzard kansje gir oss en HOT, utnom ES og healing stream. Men som en "random" healer gjør vi oss utmerket. 8152195[/snapback] Visst er shamaner fine "random healere", og spesielt fine pvp healere med den nye earth shielden sin, samt mulighet for å bruke mail og skjold. Men man skal ikke legge for mye vekt på nisjer i raids heller. For mange guilds er utfordringen rett og slett å bare få healere til raidene sine, og det er ikke himmel og hav i forskjell på et ultimat oppsett og et random healer oppsett. (Iallefall var det ikke det i 40-mann raidene, litt viktigere er det nå med 10 og 25-mann raids.) Men for all del, shamaner er helt konge pvp healere, og der spiller ikke nisjer noen rolle uansett siden folk er altfor ukoordinerte.
DeadbeaT Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 som nevnt tidligere så er PvP unntaket for shaman healing, hvor de er akkurat det du trenger egentlig, en som sloss med deg side om side men alikevel kan hoppe bak, hive ut litt heals også fortsette!
Kombat-Kaare Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 som nevnt tidligere så er PvP unntaket for shaman healing, hvor de er akkurat det du trenger egentlig, en som sloss med deg side om side men alikevel kan hoppe bak, hive ut litt heals også fortsette! 8152326[/snapback] Og vips, så har de faktisk sin egen nisje..
pax1 Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Paladiner har noen helt vanvittige muligheter for å gjøre ting solo, men desverre må du bytte på utstyret hele tiden dersom du ønsker å bytte fra melee til healing. Ikke helt enig i det.. Har en Holy paladin nå med +dam/+heal utstyr og det funker kjempefint solo og helt fantastisk som healer.
Kombat-Kaare Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Paladiner har noen helt vanvittige muligheter for å gjøre ting solo, men desverre må du bytte på utstyret hele tiden dersom du ønsker å bytte fra melee til healing. Ikke helt enig i det.. Har en Holy paladin nå med +dam/+heal utstyr og det funker kjempefint solo og helt fantastisk som healer. 8152531[/snapback] Du er holy ja, men jeg snakker om levling her, og da går de fleste retribution. Og ved retribution kan du ikke overbevise meg om at du healer spesielt bra, eller at du gjør særlig bra skade om du tar på deg healingutstyret.
pax1 Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Du er holy ja, men jeg snakker om levling her, og da går de fleste retribution.Og ved retribution kan du ikke overbevise meg om at du healer spesielt bra, eller at du gjør særlig bra skade om du tar på deg healingutstyret. 8152558[/snapback] Nei.. det var vel ikke poenget å overbevise om at du healer bra som retribution.. Poenget var vel at jeg følte det var veldig effektivt med holy også til leveling.
String-Jurgen Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 xanth0s: hvordan får du healing stream til å ticke for 145? Selvom jeg tar på +healing gear og popper en trinket så jeg får over 1500 +healing ticker min bare for 117, og har improved...
elf_man Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Hvilken klasse man spiller er ikke det overordnene valget. HVORDAN man spiller er viktigst. Selv har jeg ikke store livet utenom jobb og wow, og har derfor tid til å grinde masse gear o.l. P.t. er jeg vel den mest utholdende healeren i raidgruppa, og blir derfor alltid foretrukket til 5-mans o.l. Det er seff pga gear, har nå 1424 +healing ubuffa, men det går også på det at jeg ikke bruker bare små heals. Har 4 forskjellige HT'er på knapperaden min, og forskjellige ranks av regrowth også. Med lang spilletid kommer erfaring, og med erfaring kommer kunnskap. Denne kunnskapen gjør meg i stand til å kaste rett spell til rett tid Lykke til!
Kombat-Kaare Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Hvilken klasse man spiller er ikke det overordnene valget. HVORDAN man spiller er viktigst. 8153120[/snapback] Tull. Det er milevis forskjell i mellom f.eks. prest og paladin. Der paladinen spammer Flash of light og en gang i blant bruker en Holy light når situasjonen tilsier det, så står presten der med Greater Heal, Flash heal dersom situasjonen blir kinkig, Renew/Prayer of Mending dersom skaden per sekund er lav og man trenger å spare mana, og til nød en prayer of healing dersom situasjonen er ute av kontroll. I tillegg finnes det flere "lifesavere" som Shield + Flash Heal, og alle disse går i en perfekt symbiose og gjør presten til en utfordrende og spennende klasse å spille når det kommer til healing, i motsetning til f.eks. paladinen som spammer 1 spell 90% av tiden, og en annen spell de resterende 10%'ene. Så joda, valg av klasse og egen foretrukekt spillestil har noe å si på hva du bør ende opp med.
LowBalls Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 (endret) dobbel post ******** Endret 14. mars 2007 av *@lex*
LowBalls Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har spilt druid en stund på lvl 60, elsket å heale med den. Men når BC kom starta jeg en priest, er helt nydelig! når jeg en gang i blant logger på druiden og skal heale savner jeg ting fra priesten. så jeg anbefaler sterkt en priest! shadow ftw lvl 65druid, 51priest btw
rallrall Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Skal du heale i pvp, så er det ganske vanskelig som priest. Du dør ganske fort så lenge mer enn 1 person slår på deg! 8151369[/snapback] skal ikke kødde med prest som pvphealer heller, en discprest med bra sta-gear som popper pain suppression er -hard- å ta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå