blomstkraft Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hei! Har et Zeldaspill til Gameboy Advance SP her som jeg vil bytte bateriet på, Det er et lite tynnt rundt batteri som jeg aldri har sett før, hvor finner jeg et slikt batteri? Takk Endret 13. mars 2007 av blomstkraft
tidus2k4 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hvis det er orginalt ville jeg tatt kontakt med nintendo. Nå har jeg aldir hørt om orginale spill som ryker, så dette er vel noe de bør kunne fikse. Hvis det derimot er hongkong fake, så tror jeg det er verre. Det er ofte disse som ryker. Du har ikke tilfeldigvis kjøpt det på qxl? :\ Veldig mange som selger hong kong fakes der. Endret 13. mars 2007 av tidus2k4
blomstkraft Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Hvis det er orginalt ville jeg tatt kontakt med nintendo. Nå har jeg aldir hørt om orginale spill som ryker, så dette er vel noe de bør kunne fikse. Hvis det derimot er hongkong fake, så tror jeg det er verre. Det er ofte disse som ryker. Du har ikke tilfeldigvis kjøpt det på qxl? :\ Veldig mange som selger hong kong fakes der. 8142696[/snapback] Hehe, næi jeg tror ikke det er orginalt, siden jeg kjøpte det i Tyrkia uten manual for rundt hundrelappen :!: Men det har vært litt greit å fått det til å virke alikevell da
Excelsion Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hvis det er orginalt ville jeg tatt kontakt med nintendo. Nå har jeg aldir hørt om orginale spill som ryker, så dette er vel noe de bør kunne fikse. Hvis det derimot er hongkong fake, så tror jeg det er verre. Det er ofte disse som ryker. Du har ikke tilfeldigvis kjøpt det på qxl? :\ Veldig mange som selger hong kong fakes der. 8142696[/snapback] Ærlig talt så har jo uansett ikke ett batteri evig levetid da. Og det er sære batterier som brukes. Kontakt en urmaker du, regner med de har den typen de bruker i kassettene. Endret 13. mars 2007 av Excelsion
blomstkraft Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 (endret) Ærlig talt så har jo uansett ikke ett batteri evig levetid da. Hehe, det var tomt når jeg kjøpte spillet:P Kontakt en urmaker du, regner med de har den typen de bruker i kassettene. I spillkasettene, ja. (Samme som sneskasettene, bare litt mindre batteri) Endret 13. mars 2007 av blomstkraft
Excelsion Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ærlig talt så har jo uansett ikke ett batteri evig levetid da. Hehe, det var tomt når jeg kjøpte spillet:P Kontakt en urmaker du, regner med de har den typen de bruker i kassettene. I spillkasettene, ja. (Samme som sneskasettene, bare litt mindre batteri) 8142864[/snapback] LOL, okei :-) Men tipper det er batterier som er i klokker jeg da :-)
tidus2k4 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ekte tyrkisk ja da blir det vel værre å kontakte nintendo. urmaker høres ut som et logisk sted å prøve
blomstkraft Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Ekte tyrkisk ja da blir det vel værre å kontakte nintendo. urmaker høres ut som et logisk sted å prøve 8142949[/snapback] Ja kanskje det, men det er ikke så mye til urmaker her på Frøya, så da kjøper jeg prøve å finne på noe annet Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå