Mafiabåss Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Hei, nå på onsdag sendte jeg inn mobilen min, W810i, til Unlockshop.no etter å ha lest masse positivt om dem. Jeg bestilte på Fredag 2 Mars antar jeg. Når jeg på Lørdag skulle gå inn å sjekke statusen så stod det at de ikke hadde mottatt telefonen min enda. Det var greit tenkte jeg, siden posten ofte er litt sløv. Men det står og at jeg ikke har betalt, noe jeg er ganske sikker på at jeg gjorde med Visa da jeg bestilte. Men uansett, jeg sendte to mail, en på Lørdag for å spørr om å få en link jeg kan betale til. Jeg fikk ikke svar på Lørdagen, så jeg sendte en ny mail på søndag, denne har jeg heller ikke fått svar på. Jeg leste at de svarer på mail hver dag i uken, og at hvis jeg ikke får svar innen 24 timer skal jeg sende en ny. Jeg la også til en msnadresse de hadde, de er hele tiden pålogget, men svarer aldri... Så nå sitter jeg her og er redd for at jeg har sendt mobilen min til et uproffesjonelt selskap. Takk på forhånd Endret 12. mars 2007 av Mafiabåss
roadrunner41 Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Merkelig. Jeg har nå bare brukt de en gang, men det fungerte utrolig bra. Tror det tok bare 4 dager fra jeg sendte tlf fra meg til jeg hadde den tilbake. Og underveis svarte de raskt på mail. Har ikkeno å utsette på de. Håper det ordner seg for deg.
Unlock.no Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Men det står og at jeg ikke har betalt, noe jeg er ganske sikker på at jeg gjorde med Visa da jeg bestilte. 8136440[/snapback] Hei, Dersom det står at betaling ikke er registrert, og du har valgt Visa som betalingsmåte, betyr det enten: 1) Betalingen ble ikke fullført - f.eks. at du ikke gjennomførte validering fra banken din (Verified by Visa) 2) Betalingen ble fullført, men du ble aldri videresendt til nettsiden vår etterpå, slik at vi ikke har fått registrert at betalingen er OK. Sistnevnte blir ordnet når vi mottar telefonen. Vi har dessverre ikke fått besvart henvendelsene som har kommet inn etter lørdag ettermiddag + søndag, men disse besvares as we speak Send gjerne en ny e-post til [email protected] så skal jeg svare på den umiddelbart. Endret 12. mars 2007 av UnlockShop.no
Mafiabåss Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 (endret) Nå ble jeg lettet Da ordnet seg med betalingen ihvertfall Takk for hjelpen Endret 12. mars 2007 av Mafiabåss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå