fkarlsen Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Hei, ser for meg å kjøpe en mindre bag e.l. som jeg kan feste på skisekken. Orker ikke å kjøpe helt ny sekk da jeg er fornøyd med den jeg har, pris er også en faktor. Bagen trenger ikke romme noe voldsomt, men et 400D med et par objektiv er greit å få plass til. Tingen er at en slik bag må jo tåle en støyt, samt vind, vær, snø osv... uten at kameraet vandrer til de evige jaktmarker. Noen tips?
simpson Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har en Conino Lamborghini bag som jeg kjøpte på Preus. Den har plass til kamera og to ekstra objektiver (evt ekstern blitz). Det er også mange lommer med plass til kabler osv. Jeg får plass til alt kamerautstyret mitt i den bagen; kamera m/objektiv, ekstern blitz, ekstra objektiv, lader, usb-kabel, ekstra minnekort, lite bordstativ til feks å sette blitzen på. Den er godt polstret, og holder nok et par regndråper ute. Skal ikke være noe problem å feste den på en sekk hvis man er litt kreativ.
Black Star Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ellers har Lowepro et meget godt utvalg av bager i alle størrelser og fasonger. Ville sjekket disse også da de har meget god kvalitet, regnavstøtende materiale, regntrekk, solide glidelåser, god polstring og gode sømmer. Tåler det meste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå