dekar24k Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Sitter her og vurderer å installere FFXI: Online igjen samt alle expansions.. Savner lissom spillet da det ikke er noe annet MMORPG som har vært i nærheten av FFXI når det kommer til spillglede (bortsett fra kanskje da Ultima Online kom ). Er det fortsatt noen som spiller FFXI aktivt i Norge? Da jeg begynte å spille så importerte jeg spillet fra statene (det hadde ikke kommet til Europa enda). Vi starta etterhvert en norsk guild på Seraph (Northern Heroes) og ble ganske mange til slutt. Så .. aktive FFXI'ere, overbevis meg til å begynne å spille FFXI igjen !
Stig_W Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg tror FF XI er på vei til å dø ut. Jeg er enig i at FF XI (i alle fall når det var på sitt mest aktive) hadde spillglede av en annen dimensjon men som med alle andre MMO spill så henger et MMO spills skjebne på spilleroppslutningen og den har vært drastisk på vei ned i lenger tider. Desverre hjalp det ikke mye på oppslutningen at spillet ble utgitt på X360, noe jeg hadde håpet på. Personlig endte jeg opp med WoW, et spill jeg var ytterst misfornøyd med og ga opp flere ganger før jeg kom meg til lvl 60 for et år siden...men det var da spillet starta for alvor. Å kjøre endgame med en nice guild i WoW er opp mot like gøy som FF XI var (men ikke helt) men desverre MÅ man gjennom hele level up prosessen som regelrett suger i WoW.
dekar24k Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Har spilt WoW også. Spilte fra det kom til Norge til for et par mnd siden. Er så dritt lei WoW at jeg ikke får sagt det. Har også spilt Ultima Online ganske aktivt og har vært "innom" de fleste andre kjente MMORPGs + en haug asiatiske (Maple Story, RYL2). RYL2 er forresten det dårligste spillet jeg noengang har prøvd, uansett plattform.
tidus2k4 Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Spilte ffxi en stund.. synes det var litt for tregt.. tok noe enormt med tid. :\
Ninjahamster Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hehe... FF XI på vei til å dø ut? Javel? Vet du hva du snakker om? Hvis du har fulgt med i timen, og vet hva du snakker om så har du kanskje fått med deg at de nettopp har gjort den mest drastiske oppdateringen på lenge (utenom exp. packs da). http://www.playonline.com/pcd/update/ff11e...5b1/detail.html Ikke alt som står der, men det meste. Og ja, det tar sykt med tid og samarbeid. Gidder ikke å overbevise deg om å begynne igjen siden du allerede vet hva du går til, men hvis du skulle finne på å begynne igjen så kom til Titan. Da skal jeg få deg inn i en guild/linkshell (Norwegian Legacy, eksistert i 3-4 år) hvor jeg og noen andre har samlet de fleste nordmenn på serveren Kaller meg Elend in game. Endret 13. mars 2007 av DJ ZooL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå