~~Undertaker~~ Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Hei, har nylig blitt glad i å fly litt ekte sim. (les: Kræsje med Jumbo Jet på flyplass i Singapoor). Har hjemme nokså kraftig PC med 2 skjermer. Problemet er at jeg klarer ikke å få spillet til å vise cockpit spredd utover begge skjermene. Det meste jeg klarer å få til er å dra de forskjellige panelene å instrumentene til den andre skjermen som ellers er bare svart. Hvordan få til bilde og utsikten fra cockpiten på begge? Har lest at man kunne gjøre dette på Flight Sim 2004 ved å åpne spillet i et vindu og så dra vinduene over til hver sin skjerm. Men her finner jeg ingen slik mulighet. På forhånd takk.
Bjonski Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 du må gå på skjermkort instillingene og utvide skrivebordet for begge skjermene.
~~Undertaker~~ Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 du må gå på skjermkort instillingene og utvide skrivebordet for begge skjermene. 8122987[/snapback] Har da gjort det Jeg bruker 2 skjermer til vanligt. Men uansett! Jeg fant løsninga. ALT+ENTER er tastatursnarvei til å vise spillet i Windowed Mode, deretter kan man trikse så man vil med vinduene. Saken løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå