Gå til innhold

Problemer med Nokia N80


Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva som har skjedd, men da jeg skulle motta ett anrop istad hørte verken jeg eller han som ringte meg noen ting. Men da jeg tok på høyttaler var det ikke noe problem.

 

Prøvde å ringe andre, og samme problem fortsatt. Telefonen virket fint igår kveld og alt annet er slik det skal være.

 

Noen som kanskje vet hva som er problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke helt hva som har skjedd, men da jeg skulle motta ett anrop istad hørte verken jeg eller han som ringte meg noen ting. Men da jeg tok på høyttaler var det ikke noe problem.

 

Prøvde å ringe andre, og samme problem fortsatt. Telefonen virket fint igår kveld og alt annet er slik det skal være.

 

Noen som kanskje vet hva som er problemet?

8122028[/snapback]

 

 

Har akkurat samme problemet med min N80. Har også nyeste FW så skjønner ikke helt hva dette kan skyldes. Vil tippe det er en svakhet i kontakten på høytaleren. Sikkert noe flere har opplevd også.

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva som har skjedd, men da jeg skulle motta ett anrop istad hørte verken jeg eller han som ringte meg noen ting. Men da jeg tok på høyttaler var det ikke noe problem.

 

Prøvde å ringe andre, og samme problem fortsatt. Telefonen virket fint igår kveld og alt annet er slik det skal være.

 

Noen som kanskje vet hva som er problemet?

8122028[/snapback]

 

 

Har akkurat samme problemet med min N80. Har også nyeste FW så skjønner ikke helt hva dette kan skyldes. Vil tippe det er en svakhet i kontakten på høytaleren. Sikkert noe flere har opplevd også.

8122626[/snapback]

 

Jeg har også opplevd akkurat det samme på min N80, nemlig at jeg hører ingenting med mindre jeg setter på høyttaler. Jeg trodde også at det var kontaktfeilproblemer, men det snodige er at jeg ikke har opplevd dette etter at jeg oppgraderte til nyeste FW (N80 IE firmware). Hvis det er mange andre som har opplevd akkurat det samme er det kanskje litt rart om det skulle være en kontaktfeil som er nøyaktig lik på mange telefoner, er kanskje mer sannsynlig med en softwarefeil?

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva som har skjedd, men da jeg skulle motta ett anrop istad hørte verken jeg eller han som ringte meg noen ting. Men da jeg tok på høyttaler var det ikke noe problem.

 

Prøvde å ringe andre, og samme problem fortsatt. Telefonen virket fint igår kveld og alt annet er slik det skal være.

 

Noen som kanskje vet hva som er problemet?

8122028[/snapback]

 

 

Har akkurat samme problemet med min N80. Har også nyeste FW så skjønner ikke helt hva dette kan skyldes. Vil tippe det er en svakhet i kontakten på høytaleren. Sikkert noe flere har opplevd også.

8122626[/snapback]

 

Jeg har også opplevd akkurat det samme på min N80, nemlig at jeg hører ingenting med mindre jeg setter på høyttaler. Jeg trodde også at det var kontaktfeilproblemer, men det snodige er at jeg ikke har opplevd dette etter at jeg oppgraderte til nyeste FW (N80 IE firmware). Hvis det er mange andre som har opplevd akkurat det samme er det kanskje litt rart om det skulle være en kontaktfeil som er nøyaktig lik på mange telefoner, er kanskje mer sannsynlig med en softwarefeil?

8122746[/snapback]

 

 

Okei. Ja må bare få sagt at jeg ikke har oppgradert min til N80IE da. mobilen min gikk rett vest da jeg forsøkte. så nå er den til reperasjon. Spørs om det kanskje ble fiksa på den softwaren da. Men hadde siste versjon til vanlige N80 da.

Lenke til kommentar

Jeg har siste FW, oppgraderte for ca 2 uker. Dette skjedde idag uten noen grunn. :hmm:

 

Uff, hadde ikke lyst å sende den inn til reparasjon. Hvor i Oslo er de raske på å fikse ting? Har kjøpt telefonen på mpx, og gidder ikke å sende den gjennom dem. Tenker meg det tar lang tid når den må til en 3. part først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...