tomhar Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Har satset på Vista i forbindelse med kjøp av ny pc. Har vært heldig med: Battlefield F2 Battlefield 2142 Half life 2 (suverent!) Railroad terminerer etter 10 minutter. Har sendt mail til support der, og skal legge inn svaret om jeg får noe respons. Noen som har noen erfaring på dette spillet som kan løse problemet`? Mitt første møte med Vista er positivt. At de ikke satser på bakoverkompatiblitet er vel for å sikre systemet en grad av stabilitet. Noen med synspunkter? Hilsen Tom Endret 11. mars 2007 av tomhar Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Battlefield har ingen Vista støtte i skrivende stund, men kommer vel innen en måneds tid. er enig i det du skriver om stabilitet, selv om det er mye bug's som burde vert fiksa fremfor og bruke 6 mnd og 20 man på og lage boot intro sangen... Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 10-30 fps i css kontra 150 fps med bruk av xp.... Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 10-30 fps i css kontra 150 fps med bruk av xp.... 8120934[/snapback] ehm, hvor får du det fra? må jo være noe crappy drivere du fått tak i Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Har avinstallert vista nå, men ved bruk av alle nyeste drivere tilgjengelig , og også betadrivere og offisielle fra nvidia ble det 10-30 fps. med 7800gtx Endret 10. mars 2007 av AciD18 Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg får samme fps i både xp og vista... at det er så stor forskjell mellom de to operativsystemene er bare tull. De fleste spillene av litt nyere dato fungerer også uten problemer. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Hvorfor ikke ta et søk før du starter en ny tråd? Blir jo spurt samme spørsmål minst 2 ganger i uka. Ja, spill fungerer fint i Vista, og ja, de fungerer minst like bra som i XP (utenom TDU). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå