eikum Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Hei! Sliterlitt med laptopen min, når jeg prøver å bruke vanlig nettverkse kabel fungerer ikke nettet.. Men bruker jeg trådløst fungerer det utmerket.. Det virker som at nettverkskortet ikke mottar pakkene rikitg. Lyset lyser grønnt, og i statuslinjen står det ingen feil med nettverk. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har prøvd å reinstallere driverne, men til ingen nytte.
Fritz0r Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 sjekk i BIOS at nettverks kortet er aktivert, prøv og reinstallere nettverks kort drivera. ring eventuelt support for PC'en
Iceythe Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Sjekk statusen på ethernet-tilkoblingen - mottar du pakker i det hele tatt? Om mulig, sjekk at MAC-filtrering ikke er skrudd på for ditt ethernet-kort.
eikum Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Sjekk statusen på ethernet-tilkoblingen - mottar du pakker i det hele tatt? Om mulig, sjekk at MAC-filtrering ikke er skrudd på for ditt ethernet-kort. 8119908[/snapback] Den sender pakker, men på mottate står det 0-2... Utrolig rart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå