QveltinG Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 The folder "D:\World of Warcraft\Cache" could not be created. (InstallerCreateFolders) To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors. ' WoW-2.0.8.6403-to-2.0.10.6448-enGB-patch er patchen jeg prøver å instalere. Jeg har prøvd å slette Cache mappa, men det går ikke (jeg er administrator på pcen). Jeg har for 2 ukers tid siden formatert harddisken jeg hadde wow på, så det er en rekke spill windows ikke registrere som instalert, deriblant wow.( måtte slette Steam, selv om alle filene var der..) Noen ideer om hva jeg kan gjøre? Beklager hvis det var en annen tråd jeg 'burde' ha posta i.
Overguard Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Trenger ikke å reinstallere WoW etter reinstallering av Windows. Siden WoW ikke har noen filer i registret osv.. Men har du prøvd repair tool?
QveltinG Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Trenger ikke å reinstallere WoW etter reinstallering av Windows. Siden WoW ikke har noen filer i registret osv.. Men har du prøvd repair tool? 8119932[/snapback] Ja, det funket ikke. Jeg tenkte det var like greit å prøve å re-instalere wow ( en annen jeg kjenner sa han hadde hat et lignende problem, og sa re-instalasjon ville funke) Men når jeg skulle slette WoW mappen fikke jeg feilmeldinger. Prøver jeg bare å Delete får jeg kan ikke slette WoW:datafeil ( sirkulerende overflødighetskontroll, CRC) Prøver jeg Shift + Delete får jeg: Kan ikke slette fil: kan ikke lese fra kildefilen eller kildedisken
Overguard Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Hva slags fil er det du ikke får sletta? Sjekka at den filen ikke kjører når du prøver å slette?
QveltinG Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Hva slags fil er det du ikke får sletta? Sjekka at den filen ikke kjører når du prøver å slette? 8120451[/snapback] Får ikke slette WoW mappa mi. Kan ikke se at wow kjører i bakgrunnen. Har re-instalert det da, men er lit irriterende å ha flere GB jeg ikke får brukt pga noe sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå