On1Musha Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 noen som har klart noen av mapene? det er sykt vanskelig! brukte jo 17 min jeg... skulle drepe 30 stk... hadde ak47 og ja... husker ikke det andre navnet på våpnet:) B 3 4 i cs om du vil... så må jeg ta med et lit funny bilde... var så redd for at jeg skulle dø då jeg plapra løs:) beklager dorlige bilder... men må kjøre spille på laveste grafikk. men åssen ser jeg hvor mye hp jeg har igjen? Rainbow Six Vegas er definert det beste spille jeg har spillt så langt
stokkehalvorsen Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 (endret) Pleier man ikke å bli ferdig med ett terrorist hunt map(high density, realistic) på 3-6min avhengig av om man spiller med flinke folk? Spiller man LVU campus så kan man jo lett gjøre det solo på 4min:D Endret 10. mars 2007 av Hoa_Hottentott
fffuuu manchu Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Pleier å spille de alene med Raging Bull-revolveren. Herlig følelse å nøytralisere terrorister med handholdt adolfkanon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå