Gå til innhold

STEAM SERVER? Hjeelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heey, eg sliter med å få opp steam dedicated server.. Har forwardet porten(tror eg :) ) Men det er fremdeles LAN-ip jeg har, og ingen finner den eller den eksterne ipen. Hjelp pleaSE? =D'

EDIT: Har en Speedtouch(Fra nextgentel) og en Sparklan router..

post-118681-1173427307_thumb.jpg

post-118681-1173427342_thumb.jpg

Endret av Effectiv
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ipen min, men det funker ikke.. Det har vel ikke noe med at jeg har Nextgentel? De støtter jo ikke Bridge-Mode eller noe?.. Eller er det funnet ut av nå? =D

Skrevet

Bridge mode? snakker om man? skal ikke du bare sette opp en CS-Server da? er du sikker på at du har åpnet riktige porter? skrudd av/åpnet opp i firewall osv. ?

Skrevet

Hørte at Nextgentel ikke støttet Bridge-mode (den moden man må ha satt opp for at NAT-problemer skal forsvinne :) ) Har slettet windowsbrannmuren, fjernet brannmur på routeren og det samme på Speedtouchen.. *BE TIL GUD OM AT EN NEXTGENTEL-ELSKER KOMMER INN HER :D * hehe, Takk for hjelpen by the way :)

Skal fortsette å prøve.. Se om jeg får noe ut av det:p

Skrevet

Moden må man ha satt opp for at NAT problemer skal forsvinne? nat problemer? hvilke NAT problemer? er det noen NAT problemer? prøv å sett opp uten den routern du du har da? bruk kun Modemet fra NGT. Så kan du jo prøve å lokalisere feilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...