Effectiv Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Heey, eg sliter med å få opp steam dedicated server.. Har forwardet porten(tror eg ) Men det er fremdeles LAN-ip jeg har, og ingen finner den eller den eksterne ipen. Hjelp pleaSE? =D' EDIT: Har en Speedtouch(Fra nextgentel) og en Sparklan router.. Endret 9. mars 2007 av Effectiv
vargaz Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Åpne porter i begger routerne. Finner du iukke ip'en din? Whatismyip.com da?
Effectiv Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Har ipen min, men det funker ikke.. Det har vel ikke noe med at jeg har Nextgentel? De støtter jo ikke Bridge-Mode eller noe?.. Eller er det funnet ut av nå? =D
vargaz Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Bridge mode? snakker om man? skal ikke du bare sette opp en CS-Server da? er du sikker på at du har åpnet riktige porter? skrudd av/åpnet opp i firewall osv. ?
Effectiv Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Hørte at Nextgentel ikke støttet Bridge-mode (den moden man må ha satt opp for at NAT-problemer skal forsvinne ) Har slettet windowsbrannmuren, fjernet brannmur på routeren og det samme på Speedtouchen.. *BE TIL GUD OM AT EN NEXTGENTEL-ELSKER KOMMER INN HER * hehe, Takk for hjelpen by the way Skal fortsette å prøve.. Se om jeg får noe ut av det:p
vargaz Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Moden må man ha satt opp for at NAT problemer skal forsvinne? nat problemer? hvilke NAT problemer? er det noen NAT problemer? prøv å sett opp uten den routern du du har da? bruk kun Modemet fra NGT. Så kan du jo prøve å lokalisere feilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå