DirtyBit Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 en uke etter jeg flytta inn hos dama mi så kom svigemor inn mens jeg satt å spilte, sto bak meg kansje 5 minutter å så på meg pvp.. så brøt hun ut... sånt spill vil jeg spille å o.O
gholie Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 (endret) hun prøver vell å vise interesse for hva du holder på med da xD det er noe morsan ikke gjør :\ var i en guild med en hel familie :\ det var konge, skulle ønske jeg var det xD 2 sønner, en far og en mor :\ that's the shit 8112685[/snapback] Var vel ikkje tilfeldigvis Nordic Ronin på Ravencrest? ;p Der er det iallefall en familie som leder guilden og alle er hyggelige. Alltid like moro å kødde med dei ^^ Skal og legge til at eine sønnen er døv, så for han er det nok bra og kunne konversere med folk som ikkje kan døvespråk OT: Foreldra følger ikkje med i det heile tatt, utenom at dei spør om når eg har tenkt å slutte... Endret 10. mars 2007 av gholie
knux Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 en uke etter jeg flytta inn hos dama mi så kom svigemor inn mens jeg satt å spilte, sto bak meg kansje 5 minutter å så på meg pvp.. så brøt hun ut... sånt spill vil jeg spille å o.O 8118823[/snapback] Hahhahaha, å herregud så skambra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå