felzius Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Hei Jeg prøver å installere nye DirectX, men "This Driver is not signed by microsoft" kommer fram, ok alt jeg kan trykke på er "ok". Når jeg prøver å velge "ignore" under driver signing policy i system properties, så resetter den seg selv. Noen ideer om hva jeg kan gjøre for å fjerne driver signing policy? Er bare så fryktelig unødvendig å møtte feilsøke i mange timer for å installere DirectX drivere :'( Endret 9. mars 2007 av felzius
felzius Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Fant det etter ett par søk til. Sigh ^^ Skjønner ikke hva som har skrudd av denne "servicen" jeg har et A8V se deluxe, så vidt jeg vet "To fix this behavior: 01. Right-click My Computer and press Manage. 02. Expand Services and Applications. 03. Double-click Services. 04. Double-click Cryptographic Services. 05. Make sure that the Startup Type is set to Automatic and that the service is started. If not, set it, press Apply and OK. Shutdown and restart Windows XP and retry the update."
Jack_The_Bull Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Bra du fikk fikset det da. Ha en hyggelig kveld/natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå