Gå til innhold

Ta flere bilder med Pentax K110d


Anbefalte innlegg

Har nettopp henta mitt Pentax k110d fra posten og er utrolig glad! Utrolig fint kamera, fikk det kjempe billig og gleder meg til å utvikle meg med det.

 

Men kan noen forklare meg, rutinert og detaljert, hvordan jeg tar mange bilder i sekundet\per sekund? Fant ikke noe om dette i min danske instruksjons bok :p

 

Er det noen som også vet om noen bra guider til dette kamera?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk denne siden ;)

 

Press the Function (Fn) button to display the four-way function menu. Press the four way controller in the indicated direction to change a setting; White balance, Drive mode, Sensitivity or Flash mode.

 

Vet ikke om noen guider, men du kan også sjekke K100D, da det nesten er samme kameraet!

8115021[/snapback]

 

 

Fikk ikke noe ut av det, eller guiden :p Er det ingen som har pentax k100d\k110d som kan fortelle meg hva jeg må gjøre? :hmm:

Lenke til kommentar
Sjekk denne siden ;)

 

Press the Function (Fn) button to display the four-way function menu. Press the four way controller in the indicated direction to change a setting; White balance, Drive mode, Sensitivity or Flash mode.

 

Vet ikke om noen guider, men du kan også sjekke K100D, da det nesten er samme kameraet!

8115021[/snapback]

 

 

Fikk ikke noe ut av det, eller guiden :p Er det ingen som har pentax k100d\k110d som kan fortelle meg hva jeg må gjøre? :hmm:

8115260[/snapback]

 

Jeg har testa ut Pentax K100D, men husker ikke nøyaktig hvordan man stiller det inn nå... Lurer på om det er en liten knapp på utsida et sted hvor det er en tegning av flere ark/bilder, liksom? Kan det stemme, tro? :hmm:

Lenke til kommentar
Trykk "Fn" -> Pil opp ->en gang til høyre (der det er tre firkanter som overlapper) -> ok

8115945[/snapback]

 

Ok, gjorde nøyaktig det du sa nå... Men fant det ut nå, var riktig innstilling, men jeg hadde ikke funnet ut hvordan det å ta bilde virka. Måtte holde inne knappen litt før jeg tok bildet, også holdt inne.

 

Ps: Nyttprosjekt, har du peiling på Pentax k110d? Kan jeg få spørre deg ut om ting og tang hvis jeg får probleme?

Endret av olek21
Lenke til kommentar
Trykk "Fn" -> Pil opp ->en gang til høyre (der det er tre firkanter som overlapper) -> ok

8115945[/snapback]

 

Ok, gjorde nøyaktig det du sa nå... Men det går ikke å ta flere bilder. Skal jeg kunne trykke så mange ganger jeg vil rett etter hverandre? Er det noe innstillinger jeg må gjøre om på?

 

Ps: Nyttprosjekt, har du peiling på Pentax k110d? Kan jeg få spørre deg ut om ting og tang hvis jeg får probleme?

8116368[/snapback]

Blir litt underlig nårt du redigerer, mens jeg skriver ;-)

Sletta derfor min versjon av oppskrifta nå.

 

Mvh Tim Typo

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...