Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Vista sammen med Online ADSL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke innstallerte ADSL innloggingen på vista, og klarer dermed ikke å koble til internett, noen som vet noe om hvorfor det ikke fungerer?

Kommer bare opp at jeg trenger administrator rettigheter for å fortsette selv om jeg kun har en bruker på pcen som da også er administrator.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Får ikke innstallerte ADSL innloggingen på vista, og klarer dermed ikke å koble til internett, noen som vet noe om hvorfor det ikke fungerer?

Kommer bare opp at jeg trenger administrator rettigheter for å fortsette selv om jeg kun har en bruker på pcen som da også er administrator.

8109370[/snapback]

Online Start er foreløpig ikke kompatibel med Windows Vista.

Her har du en guide for hvordan du legger inn PPPoE-brukernavn og -passord manuelt via gateway.

http://www.online.no/kundeservice/veiledni...odem-index.html

Mvh

AndersL

Skrevet

Har allerede et zyxel modem fra før, og det er ikke mulig å logge inn uten å gå inn med innloggins brukernavn og passord.

Trenger en måte å komme rundt det på eller en annen måte å logge inn.

mvh Kjetil

Skrevet
Har allerede et zyxel modem fra før, og det er ikke mulig å logge inn uten å gå inn med innloggins brukernavn og passord.

Trenger en måte å komme rundt det på eller en annen måte å logge inn.

mvh Kjetil

8110100[/snapback]

Her svarer du deg selv egentlig:

"...det er ikke mulig å logge inn uten å gå inn med innloggins brukernavn og passord..."

Mvh

AndersL

Skrevet

Hehe, trodde det var mulig å komme seg på nett ved at routeren selv koblet seg på nett slik at jeg slapp å logge inn på adsl hver gang? dermed slipper jeg å innstallere programmet på vista? Er det mulig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...