zeltex Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hei Noen som vet om det er mulig å laste ned og instalere en dedikert server til warcraft 3? Vi er 4 stk som ikke får laget custom game over battlenett grunnet diverse nettverksproblemer som ikke er mulig å løse. Tenkte da å sette opp denne hjemme hos mor og far på en linuxbox, men kan ikke si jeg har funnet noe info om dette hittil. Noen som har noe info angående spillet og serveren?
<Iversen> Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 hva om dere for.eks spiller over et virtuelt lan?
Rallahr Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hvis dere vil spille sammen uten nett, er det vel bare å koble alle mot en ruter?
akarno Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hamachi vil funke fint for dere Gjør det samme selv en del! En annen fin liten ting er også at la oss si at meg og 3 andre sitter på lan. Så fyrer jeg opp hamachi serv og min bror og en annen kompis som sitter helt andre steder i verden kan joine min game og spille med meg og de andre da det bare er oss på hamachi. hamachi funker bra, bruker det nesten hver dag til WC3. http://www.hamachi.cc/ Forøvrig har jeg aldri vert borti dedikerte servre til wc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå