Gå til innhold

Leatherworking fra 345 til 375


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt litt problemer med lw i det siste... Det gikk helt fint å få skills i det helt opp til 345. Siden før det kunne man lage grønne items som man bare trengte litt leather for å lage. Men nå som jeg har kommet til 345 er det nesten umulig å få skills i det, da kan jeg bare lage blue items, som koster meg 200g å lage. Pluss at jeg nesten ikke får noe for det på ah, kanskje 70-80g siden det bare er dritt items.

 

Så er det noen der ute som har kommet seg til 375 i lw billig uten å bruke mange tusen gull på det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt litt problemer med lw i det siste... Det gikk helt fint å få skills i det helt opp til 345. Siden før det kunne man lage grønne items som man bare trengte litt leather for å lage. Men nå som jeg har kommet til 345 er det nesten umulig å få skills i det, da kan jeg bare lage blue items, som koster meg 200g å lage. Pluss at jeg nesten ikke får noe for det på ah, kanskje 70-80g siden det bare er dritt items.

 

Så er det noen der ute som har kommet seg til 375 i lw billig uten å bruke mange tusen gull på det?

8096416[/snapback]

 

Du kan jo lage Scaled Draenic Boots fram til 355, dvs ar den er gul i patternboka di fram til da (billig, krever bare 2 Fel Scales + Knothide Leather pr stk)... Deretter på du jobbe litt mer for å skille opp, men de neste 5-10 skillpoints kan du skaffe ved feks å grinde Thick Clefthoof Leather + Primal Earth, og lage Heavy Clefthoof Boots... Clefthoof Leather er lett å grinde, Primal Earth likeså om du er miner (også ganske billig på AH).

 

Du kan også satse feks 100 Knothide Leather på å gjøre noen av de billige "grønne" items på dette nivået (355) for å skaffe deg noen "gratis" skillpoints (jeg fikk 3 skillpoints på 5 forsøk etter 355, lucky me!)... Er du heldig, kan du spare deg endel jobb på dette!

 

365 - 375 er hardt... Er du heldig, finnes det noe til deg selv... Da får du belønning for grindingen/innkjøpet på AH... Hvis ikke bør du satse på å lage noe på bestilling for noe... Om du ik har en veldig god grunn til å bli 375 så fort som mulig, anbefaler jeg at du tar det litt etter hvert!

 

edit:

Når jeg snakker om grønne items, mener jeg at patternet er grønt i din leatherworking-bok, ikke kvaliteten på selve itemet...

Endret av FunkyMonk
Lenke til kommentar
Du kan jo lage Scaled Draenic Boots fram til 355, dvs ar den er gul i patternboka di fram til da (billig, krever bare 2 Fel Scales + Knothide Leather pr stk)... Deretter på du jobbe litt mer for å skille opp, men de neste 5-10 skillpoints kan du skaffe ved feks å grinde Thick Clefthoof Leather + Primal Earth, og lage Heavy Clefthoof Boots... Clefthoof Leather er lett å grinde, Primal Earth likeså om du er miner (også ganske billig på AH).

 

Du kan også satse feks 100 Knothide Leather på å gjøre noen av de billige "grønne" items på dette nivået (355) for å skaffe deg noen "gratis" skillpoints (jeg fikk 3 skillpoints på 5 forsøk etter 355, lucky me!)... Er du heldig, kan du spare deg endel jobb på dette!

 

365 - 375 er hardt... Er du heldig, finnes det noe til deg selv... Da får du belønning for grindingen/innkjøpet på AH... Hvis ikke bør du satse på å lage noe på bestilling for noe... Om du ik har en veldig god grunn til å bli 375 så fort som mulig, anbefaler jeg at du tar det litt etter hvert!

 

edit:

Når jeg snakker om grønne items, mener jeg at patternet er grønt i din leatherworking-bok, ikke kvaliteten på selve itemet...

 

 

Takk, skal prøve meg på den der

 

 

Til 350 lagde jeg de nature resistance armor kitene, siden banken min var stappet med primal shadow.

Deretter lagde jeg faktisk 6 stk scaled draneic boots og kom til 355.

Nå driver jeg med heavy clefthoof deler som jeg lager til druids, disse farmer jeg alle leathers til vel og merke.

 

Jeg har også lyst til å lage sånne ''natur resist armor kit'' (eller noe som ikke gir samme resist da.) Men problemet er at det er så sykt lav drop på de patterne, + at hvis de kommer på ah så koster det sikkert mange hunde g for dem

Lenke til kommentar

Hmm, viste ikke at det var så lav droprate, kan lage 3/4 resistance armor kits...

Men tror recipene er Binds when picked up, så tror AH blir vansklig.

Grunnen til at jeg valgte nature I tillegg til at jeg hadde mange primal shadows er at disse primalene er veldig billige på serveren min, vet ikke om det er sånn på andre? (rundt1-3g)

Lenke til kommentar

Gidder ikke lese de andre svarene, men her er hva jeg gjorde:

 

Først fikk jeg skill 345-350 ved å crafte grønne items, uansett om det var gul eller grønn skill.

 

Så, skill 350-375 måtte man crafte blues. Jeg brukte 1400g på disse 25 skill-levlene, og farma nesten halvparten selv. Vil anbefale å bli honored med Cenarion Expedition og få tak i Knothide-settet, som er ypperlig til druid tanks. Etter å ha solgt unna det jeg kunne av de 25 blue itemene satt jeg vel igjen med 800g brukt og 7 blå shards.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt litt problemer med lw i det siste... Det gikk helt fint å få skills i det helt opp til 345. Siden før det kunne man lage grønne items som man bare trengte litt leather for å lage. Men nå som jeg har kommet til 345 er det nesten umulig å få skills i det, da kan jeg bare lage blue items, som koster meg 200g å lage. Pluss at jeg nesten ikke får noe for det på ah, kanskje 70-80g siden det bare er dritt items.

 

Så er det noen der ute som har kommet seg til 375 i lw billig uten å bruke mange tusen gull på det?

8096416[/snapback]

 

Jeg spilte roguen til den ble exhalted med Keepers of Time, da lærer en å lage Drums of Panic. Du kan lage 5 slike og gå fra 370 til 375, du trenger Primal Shadow og Heavy Knothide Leather for å lage dem. Trommene solgte for omtrent 10 gull stykket og gav dermed en liten avkastning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...