Gå til innhold

Originale Guild Wars eller Nightfall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har sett litt på dette spillet og det ser spennende ut så jeg tenkte jeg skulle skaffe meg det. Nå lurer jeg på hvilken version jeg skal kjøpe. Originale Guild Wars eller Nightfall. Om jeg kjøper Nightfall vil jeg ikke ha mulighet til å bruke de gamle "characters'a", eller?

X

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men nå har jeg ingen charakters fra før :dontgetit:

Har ingen av spillene, og lurer på hvilket et jeg bør kjøpe.

Skrevet

Anbefaler absolutt Prophecies, altså det første Guild Wars spillet. Du får en fin og myk start der. En stor fordel er at man tilegner seg skills via quester, noe man ikke gjør i verken Factions eller Nightfall (der må man kjøpe alle skills, noe som blir rimelig dyrt etterhvert).

Prophecies er også det desidert mest varierte GW kapittelet som har kommet, med tanke på ulike områder og variasjon.

Skrevet
Om jeg kjøper Nightfall vil jeg ikke ha mulighet til å bruke de gamle "characters'a", eller?

8094035[/snapback]

Du har: warrior, monk, mesmer, ranger, elementalist, necromancer.

De er core klassene, så de kan du lage uannsett hva type GW du kjøper

Skrevet
Anbefaler absolutt Prophecies, altså det første Guild Wars spillet. Du får en fin og myk start der. En stor fordel er at man tilegner seg skills via quester, noe man ikke gjør i verken Factions eller Nightfall (der må man kjøpe alle skills, noe som blir rimelig dyrt etterhvert).

Prophecies er også det desidert mest varierte GW kapittelet som har kommet, med tanke på ulike områder og variasjon.

8098780[/snapback]

Ok, da blir det nok Prophecies på meg :thumbup:

Takk for hjelpen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...