JGR Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hei! Jeg har sett litt på dette spillet og det ser spennende ut så jeg tenkte jeg skulle skaffe meg det. Nå lurer jeg på hvilken version jeg skal kjøpe. Originale Guild Wars eller Nightfall. Om jeg kjøper Nightfall vil jeg ikke ha mulighet til å bruke de gamle "characters'a", eller? X
misterpogo Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Du kan sette sammen de forskjellige GW spillene du kjøper til samme konto, slik at du kan bruke alle chars'ene dine over alle kontinentene.
JGR Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Ja, men nå har jeg ingen charakters fra før Har ingen av spillene, og lurer på hvilket et jeg bør kjøpe.
Azagrath Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Anbefaler absolutt Prophecies, altså det første Guild Wars spillet. Du får en fin og myk start der. En stor fordel er at man tilegner seg skills via quester, noe man ikke gjør i verken Factions eller Nightfall (der må man kjøpe alle skills, noe som blir rimelig dyrt etterhvert). Prophecies er også det desidert mest varierte GW kapittelet som har kommet, med tanke på ulike områder og variasjon.
misterpogo Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Om jeg kjøper Nightfall vil jeg ikke ha mulighet til å bruke de gamle "characters'a", eller? 8094035[/snapback] Du har: warrior, monk, mesmer, ranger, elementalist, necromancer. De er core klassene, så de kan du lage uannsett hva type GW du kjøper
JGR Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Anbefaler absolutt Prophecies, altså det første Guild Wars spillet. Du får en fin og myk start der. En stor fordel er at man tilegner seg skills via quester, noe man ikke gjør i verken Factions eller Nightfall (der må man kjøpe alle skills, noe som blir rimelig dyrt etterhvert). Prophecies er også det desidert mest varierte GW kapittelet som har kommet, med tanke på ulike områder og variasjon. 8098780[/snapback] Ok, da blir det nok Prophecies på meg Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå