tvika Skrevet 22. desember 2001 Skrevet 22. desember 2001 Heisveis... Finnes det en måte å sette maskiner i nettverk uten å bruke windows innebygde nettverksopplegg. Har problemer med at den ene maskinen ikke får tilgang til å installere tjener for deling av filer og skrivere. Grunnen er at UPC har sperret denne muligheten da de installerte kabelmodemet. Utrolig nok tilbyr de IKKE support for å får det bort. Dette betyr at jeg må finne en annen måte å sette opp hjemmenettverket på. Finnes det noe programmer etc som fixer dette? Eventuelt - er det noen som vet hvordan vi kan få bort denne sperren (uten å formatere og installere alt på nytt) ___ TV
Shaitan Skrevet 22. desember 2001 Skrevet 22. desember 2001 Det eneste jeg kan tenke meg de har gjort utifra beskrivelsen din er å begrense adgangen til å opprette shares som beskrevet i http://www.winguides.com/registry/display.php/189/ . Prøv å sette den til "0" (null) og se om det hjelper...
Espen_^ Skrevet 22. desember 2001 Skrevet 22. desember 2001 Sette linux som gateway og dele tilkoblinga da slipper du ms..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå