Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

svarte striper over skjermen


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dette er riktig postet da jeg ikke vet om det er hardware eller software feil.

Jeg har en maskin som er re-installert nå nylig. Hver gang jeg åpner windows mediaplayer for å spille av film, kommer det typisk sorte striper over skjermen (minner om elektrisk støy) Dette blir bare tiltagende, og ender av og til opp i bluescreen.

Jeg har oppdatert driveren til skjermkortet. Jeg har prøvd å gå fra dvi til vga kabel, jeg har avinstallert windows mediaplayer 11, (er ikke sikker på om jeg har 9 eller 10 nå) Jeg har også avinstallert windows explorer 7. Jeg har kjørt ulike virusscan.

Jeg oppgraderte samtidig maskinen fra 1024 til 2048 mb RAM, har prøvd å demontere den siste RAM brikken.

Alt uten resultat. I og med at maskinen er nyinstallert så har jeg ikke noen tidligere gjennopprettelsestidspunkter å gå tilbake til heller.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å innstallere K Lite Codec Pack, og spill av filmen i programmet so følger med (Media Player Classic). Windows Media Player burde klare filmen etter å ha innstallert codec pakken, men mpc er generelt bedre til det meste.

 

Kan også hoste websider (beregnet på kontroll av spilleren, men kan være hva som helst) og spille av flash filer :cool:

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...