Opticane Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hei, jeg har akkurat installert NFSU Most Wanted på min HP nx7400 laptop (C2D T5600,1GB,GMA950). Det kjører forholdsvis glatt, og det er heller ikke det som er problemet. Når jeg starter karrieren, og har spillt et par race fram til jeg kommer til der jeg skal kjøpe min første bil så kræsjer hele programmet og jeg går tilbake til windows skrivebordet, som om ingenting hadde hendt. Dette er lite trolig pga varmeutvikling osv, fordi det er på et konstant punkt, da jeg trykker BUY. Akkurat samme skjer alle gangene jeg har prøvd. Har lastet ned den nyeste patchen til nfsu, og har de nyeste skjermdriverne. For ordens skyld kan jeg nevne at spillet er 100% originalt.
specnaz91 Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Dårlig no-cd/dvd crack ? Skjønner ikke hvorfor no-cd/dvd er ulovlig å poste på forumet. Selv om det blir ofte sammenhengt med warez, så er det lurt å ha det. Vil ikke akkurat slite ut cdene mine hver gang jeg skal spille, er bare så teit, noen som har tenkt over det?
Opticane Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Skrevet 6. mars 2007 Ikke at du akkurat svarte på spørsmålet mitt, men jeg kjører det originalt fra DVDen. Så det burde da funke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå