macba Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 (endret) Har kjøpt(ghost keylogger) en keylogger på min EGEN maskin. Ser at jeg kan sende loggen til min mail. En fyr sa til meg at jeg kunne bruke gmail så det gjorde jeg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor GMail offers POP/SMTP access to its email. Here are the settings: POP server: pop.gmail.com. Port: 995. Require SSL: Yes. User name: your Gmail email address. Make sure your user name includes both your Gmail account name and "@gmail.com". If your Gmail account name is "qwertz.qwertz", for example, type "[email protected]" as the user name. Password: your Gmail password. SMTP server: smtp.gmail.com. Port: 465. Require SSL/STARTTLS: Yes. Require SMTP authentication: Yes. User name: your Gmail email address. Password: your Gmail password. Jeg skrev smtp server å alt det der. Men det funker ikke fordeom når jeg trykker på test(da sender den enn mail) Noen som vet hva jeg skal gjøre? Er ikke så god i dette EDIT: står en plass at jeg ikke kan bruke gmail heller fordi det koster penger å bruke smtp eller noe sånt. Jaja, prøver med gawab.com EDIT2: Nei. vet ikke hva som er galt. Finnes det ikke noe keyloggere jeg kan sitte fra en annen masking å se på hva jeg skriver på min? Eller noe som sender mail å ferdig med deT?? Endret 4. mars 2007 av macba
Lukilock Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 bruker du det oppsettet som står at du skal bruke på gmail.com ? Sempron
macba Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 bruker du det oppsettet som står at du skal bruke på gmail.com ? Sempron 8077149[/snapback] må jeg ha en epost client? f.eks Outlook Express
Lukilock Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 glemm det jeg skreiv, jeg tror jeg misforto totalt..
macba Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 (endret) nå har jeg fikset alt. Nå har jeg enn gmail på Outlook å har aktivert POP3 og SMTP. For å teste har jeg at den sendre i fra samme mail som den sender til. Men det går forsatt ikke! keylogger_problem.bmp Står på slutten: Opperasjon fulført! Men jeg får ikke noe mail! EDIT: Ser at jeg har skrevet på STMP: pop.gmail.com Skal jo selfølgelig stå smtp.gmail.com. Men det samme feil skjedde da uansett! Endret 4. mars 2007 av macba
macba Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 BTW har brannmur å antivirus av så det er ikke problemet
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Gmail.com støtter vel ikke SMTP eller tar jeg helt feil nå?
Lukilock Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 (endret) glemm det... Endret 6. mars 2007 av Sempron
kommers Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg har ingen erfaring med POP/SMTP hos Google, men har du prøvd å sende mailen via din ISP sin SMTP-server da (men fortsatt motta via Google sin POP)? Det hender det er sånn det må gjøres i hvert fall. Det kommer litt an på hvem sin drifter SMTP-serveren som avgjør hvor tolerante de er. De fleste har noen filtre for å stenge ute spam etc. "Kul" e-postadresse forresten, men det lukter litt "fisk" av den, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg vil anbefale deg å bruke en tykkere strek om du vil holde adressen din hemmelig: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit:jeg.tenkte.jeg.skulle.skrive.adressen.din.her.men.ombestemte.meg@gmail.com ;-) Og husk at keyloggere fort kan brukes feil. Jeg vil i hvert fall ikke låne Windows-boksen din. Edit2:Sikker på at keyloggeren din klarer å snakke med Googles SMTP-server over SSL/TLS da? Jeg ser du har en knapp for mer avanserte innstillinger. Jeg antar du har sjekket den? Endret 8. mars 2007 av kommers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå