Mit Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Ja hei Jeg har nå samla sammen alle focus-stonsa og skal levere de, og som dere som har spillt det sikkert vet vil dette føre til at Old Camp stenges, kort og godt. Jeg vil gjerne tjene mest mulig der før dette skjer, koste hva det koste vil... ellernoe. Gomez har vel noe bra stasj regener jeg med, det er også en rekke kister jeg ikke kan åpne i det rommet med alle sverda på veggene, hva skal gjøres der? Hvordan kommer jeg ned i gangene under byen? () mener jeg kan huske og ha vært der før for noen år siden men husker ikke hvordan jeg kom meg ned dit. Noen som kan hjelpe eller har noen gode tips til steder med store rikdommer?
tOmma- Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Det er nå en stund siden jeg spilte Gothic, men jeg mener at du får ting med høy verdi rundt mineområdene.. Er dog ikke helt sikker, da det er lenge siden jeg har spilt dette (som jeg nevnte). Holder på med G3 for tiden, så..
Mit Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Tenker du da på Old Mine? Jeg har ikke sett på den men i følge Milten rasa jo den sammen, er det noe på utsiden?
tOmma- Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Ja, den raste sammen.. Som sagt, jeg husker ikke helt. Du kunne jo også sjekke byen i midten (husker ikke hva den heter i forbifarten), var mye fint å få tak i der!
Pibeba Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 De sier den er rast sammen, men det jeg husker er at den ikke er det. det er jo ikke meninga man skal gå å se der etterpå. det enkleste er å levere steina å så bare skaffe deg det beste utstyre, gå inn å drepe alle du ser. det får man en hel hau av xp på. Tips: når du har tømt old camp så er det en fyr som er smeden i campen han er sperra inne i ei celle i kjelleren, når du har den beste armoren (ore armor eller no sånn) så sett han fri, han vill fårbedre den så den blir kongebra!
Mit Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Javell nå må du ikke overvurdere kreftene mine da, er ikke så høy lvl. Hvordan kommer du inn forresten? men det er vel endel udødlige der?
Pibeba Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Javell nå må du ikke overvurdere kreftene mine da, er ikke så høy lvl. Hvordan kommer du inn forresten? men det er vel endel udødlige der? 8074816[/snapback] Meatbug spell
Mit Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Hmm, ja sant det... Har vel såvidt jeg kan huske kun 1 igjenn av de, hvor kan jeg skaffe flere? Men i Old Mine, den er (ikke) rast sammen så det betyr da at jeg kan gå ned der regner jeg med, ligger alle personene døde på bakken eller? Men en liten ting, om jeg skal på slakterunde i Old Camp vil det være litt uheldig om noen personer ikke kan dø, jeg har testa i Kap. 3 og fant da ut av at han smithen i byen(han som selger armor) ikke mister liv når jeg slår på han, det samme gjelder vel Gomez. Endres alt dette i kap. 4? Jeg skjønner at det kan være lenge siden mange her spillte spillet men...
egr Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Veldig lenge siden jeg har spillt G1. men det er en smith i byen, når du knocker han så dropper han tonnevis a v "steel" saker som du bare kan selge til en annen vendor. alt av gold du kan ønske deg Endret 9. mars 2007 av egr
Mit Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Liten update, ja jeg har nå tatt den ytre ringen, det var forsåvidt enkelt da de fleste er redd for meg av en eller annen grunn. ja egr, han smithen slapp ned over 800 steel-saker, sweet problemet er de tre (?) personene som er udødlige av en eller annen grunn. Thorus, Stone(s?) og Gomez. hva i all verden kan jeg gjøre med de? det er en enkel sak og hoppe forbi Thorus og inn på plassen, men det vil jo være en massiv jobb og ta folkene mellom Thorus og Stones uten og bli drept? her trenger jeg tips
Pibeba Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Liten update, ja jeg har nå tatt den ytre ringen, det var forsåvidt enkelt da de fleste er redd for meg av en eller annen grunn. ja egr, han smithen slapp ned over 800 steel-saker, sweet problemet er de tre (?) personene som er udødlige av en eller annen grunn. Thorus, Stone(s?) og Gomez. hva i all verden kan jeg gjøre med de? det er en enkel sak og hoppe forbi Thorus og inn på plassen, men det vil jo være en massiv jobb og ta folkene mellom Thorus og Stones uten og bli drept? her trenger jeg tips 8195514[/snapback] det er vell bare stones som er udødelig, gomez og thorus tar du når du er good nok, altså helt i slutten av spillet. han derre smeden er en fordel han hjelper deg visst du setter han fri fra cellene
Mit Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Ok, sikker på at det kun er Stones som er udødelig? hva mener du med sette han fri fra cellene? han er da fri? og nå som vi er inne på det, hvordan åpner jeg cellene der nede under byen?
Pibeba Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Ok, sikker på at det kun er Stones som er udødelig?hva mener du med sette han fri fra cellene? han er da fri? og nå som vi er inne på det, hvordan åpner jeg cellene der nede under byen? 8196765[/snapback] hvor langt er du kommet?
Mit Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Ja jeg er i kap. 4, det var det du tenkte på? kan jo liste opp specsa; Level: 20 Skill Points: 100 (har ikke vært veldig flink med og bruke disse ) Strength: 50 Dexterity: 20 Mana: 10 Life: 280 Stones har vel såvidt jeg kan huske stått på samme sted siden første gang jeg kom inn der
Pibeba Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Ja jeg er i kap. 4, det var det du tenkte på? kan jo liste opp specsa; Level: 20 Skill Points: 100 (har ikke vært veldig flink med og bruke disse ) Strength: 50 Dexterity: 20 Mana: 10 Life: 280 Stones har vel såvidt jeg kan huske stått på samme sted siden første gang jeg kom inn der 8197016[/snapback] Er portene i oldcamp lukket? Jeg tenker på den smeden som er i borgen ikke den lille møkka smeden som er sammen med alle diggerene
Mit Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Jau, portene er lukket. Ja jeg snakker også om han i borgen, han utenfor er død for enge siden Jeg kjøpte også armor av han i kap 2 eller 3, når jeg gikk vekk fra Shadows og over til Guards ellernoe
Pibeba Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Jau, portene er lukket. Ja jeg snakker også om han i borgen, han utenfor er død for enge siden Jeg kjøpte også armor av han i kap 2 eller 3, når jeg gikk vekk fra Shadows og over til Guards ellernoe 8197099[/snapback] Da skal den smeden vøre nede i en celle under borgen.
Mit Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Nei? det er han ikke her i hvertfall og har heller aldri vært det Tidligere i spillet, etter at man rensa old mine for minecrawlers ellernoe slikt så snakka jeg med Diego eller Thorus, ''han'' sa at jeg var klar for og joine The Guards og at jeg skulle gå til Stones og få ''proper armor'' eller noe liknende så stones kan vel ikke være fengsla under bakken da siden det vil krasje med dette? Mye mulig at jeg husker feil om at jeg skulle få det av han men jeg er helt sikker på at han har stått der siden jeg fikk adgang til den plassen Jeg sier ikke at du tar feil men det virker litt rart, bug?
Pibeba Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Nei? det er han ikke her i hvertfall og har heller aldri vært det Tidligere i spillet, etter at man rensa old mine for minecrawlers ellernoe slikt så snakka jeg med Diego eller Thorus, ''han'' sa at jeg var klar for og joine The Guards og at jeg skulle gå til Stones og få ''proper armor'' eller noe liknende så stones kan vel ikke være fengsla under bakken da siden det vil krasje med dette? Mye mulig at jeg husker feil om at jeg skulle få det av han men jeg er helt sikker på at han har stått der siden jeg fikk adgang til den plassen Jeg sier ikke at du tar feil men det virker litt rart, bug? 8197180[/snapback] er det krig mellom new og old camp? har oldcamp invandert freemine?
Mit Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 er det krig mellom new og old camp? har oldcamp invandert freemine? 8198132[/snapback] De sa så, jeg har ikke vært der oppe og sett men ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå