Gå til innhold

TES: Mages Guild - Hjelp for ikke levert halssmykket

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, har nettop joinet Mage's Guild og skulle gjøre en Recommend oppdrag, fikk vite at hun ene hadde mista halssmykket og var så lei seg, så skulle jeg gå og finne det jeg kom til et spøkelsehule og fant kisten til han fyren som hadde det, tok halsbåndet og dro tilbake, men kan ikke levere det til hun dama.

Endret av One
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ting kommer opp på skjermen?

Når jeg trykker på dama som skal ha det kan jeg ikke velge av noe necklace. Prøver alle og prøver og skrolle ned, men ingen ting.

Skrevet

På min første karaktere hadde jeg dette problemt, og siden jeg ikke hadde noen gamle saver og ikke ville jukse ved å løse det med consolen kom jeg aldri inn i Mages tower. Det eneste tipset jeg har er å bruke consolen. Har senere funnet ut at dette må være en bug, siden det har gått helt fint med mine andre karakterer

Skrevet

Jeg fant det ut det var en bug, når man går ut døren av rommet, skal det komme en fyr og attacke deg en medlem av mage guild, men han kom andre gangen, så sitter jeg fast på et annent oppdrag, oppe på et fjell, er en kiste på toppen og zombier som er døde, og mange necromancers i hulen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...