Gå til innhold

Kan jeg slette HP-recovery partisjon?


Anbefalte innlegg

Er jeg i big trouble hvis jeg sletter hp recovery partisjonen på min nye bærbar(hp nc8430)? Har 80gb til rådighet(egentlig), men denne recovery partisjonen sluker 6,5gb !! Har nettopp laget to recovery dvd`er, burde ikke dette holde?

 

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge du har brent ut DVDene kan du trygt slette partisjonen.

8063005[/snapback]

 

 

når man kjører backup på dvd...om man gjør det etter en stund og man har installert mange program og greier og greier.....når man da kjører lager en backup, tar den da også med alle de programmene som er installert eller lager den bare en backup av sånn pcèn var da man første gang startet den?`

 

Jeg får min pc i morra og det kunne vært kjekt å vite om man skal ta backup med engang eller om jeg skal installere office pakken og de andre programmene som jeg bruker mest før jeg tar backup...

Endret av Gega
Lenke til kommentar
Eneste ulempe blir hvis du må reinstallere windows, og ikke dvd-platene virker. Hva gjør du da? Du kan bare kontakte HP, så sender de deg kopier. Derfor er det nok ikke så farlig å slette d:

8063401[/snapback]

 

 

Hvordan kopi da, får man tilsendt en dvd plate fra hp mener du?

 

Er det noen som har kontaktet hp angående recoverydvd?

Om det er noen, hvor bestillte dere den..fra hp.no eller hp.com?

 

 

Gega

Endret av Gega
Lenke til kommentar

Først til Gega: Jeg antar at det ikke vil være noe vits i å vente til etter at du har innstallert nødvendige programmer(office etc.), da jeg regner med at...forresten jeg vet ikke. Glem det.

 

 

Til dere andre: Takk for hjelpen. Da fyrer jeg opp Partition Magic!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...