Gå til innhold

Din spillsamling


Nexxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er klar over at spilla til xbox, gc og ps2 som var avbilda (bilde 1), at bare de er verdt 35 000 kr, jah!?

Du har pæ-æng!!

 

(og da gikk jeg utifra en pris på 500,- på hvert spill)

Regn ut resten da! :smile:

 

 

 

ps! spiller keyboard eller?

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Amped på 2002-12-09 18:57 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-09 19:08, skrev Erling E.:

I kjelleren har jeg en hel søppelsekk av esker til forskjellige spill - omtrent 50 spill vil jeg tro. Akkurat her foran meg er det over 30 spill-covere, pluss 8 esker. I tillegg til dette har jeg sikkert 100 løse spill CD-er som ligger og slenger rundt om på rommet :smile:


Erling, da. Må ikke legge spill i søppelsekk... Få dem opp og fram! :wink:

Lenke til kommentar

Mye multiplayer ja! Ingenting som er bedre med 4 player på mario party 1-4 med kamerater som alle har lik instilling om hvor morro det er, og generelt alle andre 4 player spill. Helst ikke splitt screen. Bare noen få spill som får til det, hvis dere ikke har testet Nightfire så er det ganske fett på Mplayer.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-09 19:31, skrev oerhört:

Erling, da. Må ikke legge spill i søppelsekk... Få dem opp og fram! :wink:


 

Jeg gjorde den idiotiske avgjørelsen en gang som gikk ut på å feste dobbeltsidig teip på alle eskene, for så å henge dem opp på veggen. Pent når de var der oppe. Pes når man skulle ta dem ned igjen ved flytting. Da blir de liksom... mishandlet.

 

Triste greier egentlig. Noen av dem er litt skadet, mens andre er greie nok. Bør faktisk få dem opp, noen av dem er fra tidlig 90-tallet. Svært mye spennende.

 

Det dummest jeg har gjort er å selge "Fogotten Archives" esken jeg hadde, med rundt 10 "Forgotten Realms"-spill i, pluss en meget tykk manual. Det var et samlerobjekt, og jeg var så idiot at jeg solgte det. Grr.

Lenke til kommentar

Jeg fikk litt plassmangel når jeg skulle ta bildene, så jeg tok heller bilde av alle PC spillene jeg synes er bra (jeg var også litt trøtt så Daikatana klarte å lure seg inn..

Alle konsoll spillene mine er der, men det er mange PC spill som mangler. Jeg orka ikke begynne å lete, klokka var over 24.

 

http://www.home.no/novaster/beste.jpg

http://www.home.no/novaster/konsoller.jpg

 

Agh.. jeg glemte å sette opp Nintendo`n..

 

Xbox`n ække så mye større den da :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...