Sam47 Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 (endret) Jeg trenger til å kjøpe og registrere en .com domene. Jeg trenger ikke webhosting - skal bruke Google akkurat nå, men lansiktig skal jeg bruke domenen till andre ting. Jeg må ha MX or CName kontroller. Active24.no har bra priser, jeg kunne ikke finne mange "web-reviews" til dem - bare noen i UK som sier at Active24.co.uk kan ikke støles på. Har noen erfaring med Active24.no? Bra eller ikke, med uptime og sant? Eller andre firmaer som kan anbefalles? Jeg beklager at norsk kunsskapet mitt er heller svak. Jeg bor i UK, men skal flytter til Norge om et pår sommeren. Endret 2. mars 2007 av osamede
Semikolon Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 (endret) www.jodohost.com skal vere bra. .com for 8,50USD per år uten hosting. det er og billig windows og linux hosting om du skulle ha bruk for det seinare. dei brukar hsphere kontrollpanel og du har full tilgang til alle DNS-innstillingar btw, du skriver bedre norsk enn mange norske her på forumet Endret 2. mars 2007 av Semikolon
harrir Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 www.domeneshop.no er bra. Ganske gode priser, men Active24 er billigere. Har for tiden 4 domener hos domeneshop.no. Oppdaget akkurat Active24. De har veldig gode priser og har mange store kunder, blant annet SAS. Tenkte jeg skulle prøve de og kanskje jeg flytter dit ifra domeneshop.no senere. Akkurat nå vill jeg anbefale domeneshop.no.
Sam47 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Jeg brukte Dynadot.com til registreringen - det var ganske enkelt og alt gikk bra.
christersam Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 jeg kan anbefale deg proisp. dem har en slags dns kontroll som jeg bruker på mine domener...du kan jo ta en titt selv her..... hvis ikke var jo active24 blitt billige på .com domener ser jeg, men hva tilbyr dem av endring av dns? noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå