Gå til innhold

Hvilken rogue spec gjør mest damage i PvE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en rogue nå med 20 dager played på level 70, og er usikker på hvilken spec jeg gjør mest mulig damage med. Har spilt combat mace fra 60-70 og respeccet til 41/0/20 (mutilate build) etter jeg fikk en grei dagger. (66dps, 1,8 speed)

Problemet er at dps'en min var høyere med mace speccen. Hadde en 59dps 2,6 speed mainhand. Har 1300ap ubuffet og 17% crit.

Noen som har noe erfaring med combat sword/mace/fist vs. mutilate spec?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har en rogue nå med 20 dager played på level 70, og er usikker på hvilken spec jeg gjør mest mulig damage med. Har spilt combat mace fra 60-70 og respeccet til 41/0/20 (mutilate build) etter jeg fikk en grei dagger. (66dps, 1,8 speed)

Problemet er at dps'en min var høyere med mace speccen. Hadde en 59dps 2,6 speed mainhand. Har 1300ap ubuffet og 17% crit.

8051548[/snapback]

Du kan IKKE samanligne dps på character pane, fordi 70% av roguedps er abilitys, som BS, SS osb

Skrevet

Jeg driver for øyeblikket og tester ut 41/20/0, og det virker som det fungerer bra.

Poenget her er å skaffe improved snd, samt 50% mer damage på offhand (som da også har innvirkning på mutilate).

Instant poison på main hand og deadly på offhand er vistnok det mest effektive, for så å bruke shiv for å få fullt opp deadly poison stacken på mob'en for max envenom skade. (Selv bruker jeg deadly på begge, men skal prøve meg litt med den andre kombinasjonen)

Skrevet

8051548[/snapback]

Du kan IKKE samanligne dps på character pane, fordi 70% av roguedps er abilitys, som BS, SS osb

8051561[/snapback]

Når jeg snakker om dps sjekker jeg dps'en min fra Damagemeters.

Skrevet (endret)

Ja, men opportunity er 20% mer skade KUN på abilities from behind (mutilate er den interresante delen)

Med +50% damage på offhand alltid, så gjør det mer enn nok opp for det. Krever dog at du har høy min/max damage på både main og offhand daggerene.

Lå på ca 460dps i gjennomsnittet i går i arctraz, med kun Motw som ap-buff, og med en relativt sugen gruppe. Første instance run med denne builden, så jeg var ikke så utrolig effektiv heller. (har ikke helt snd-timingen inne)

Endret av shabador

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...