Kimmeham Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 God kveld! Har nettopp oppdatert ubuntusystemet mitt til 6.10 edgy eft, og når jeg kom inn på pcen etter oppdateringen, kom denne feilmeldingen opp: The Application "nautilus" has quit unexpectedly. You can inform the developers of what happened to help them fix it. Or you can restart the application right now. Med andre ord, nautilus slår seg av, eller noe i den duren. Lite gøy, siden uten nautilus er det ganske lite å gjøre på en ubuntu-pc annet enn å surfe på internett.
flyndrefjes Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 ...Med andre ord, nautilus slår seg av, eller noe i den duren. Lite gøy, siden uten nautilus er det ganske lite å gjøre på en ubuntu-pc annet enn å surfe på internett. 8049073[/snapback] Hmm... denne har jeg ikke hørt om tidligere. Men kanskje du skal prøve å re-installere Nautilus. Fra konsoll: sudo apt-get install --reinstall nautilus Dessuten kan du prøve å starte nautilus fra et konsoll-vindu nautilus og post eventuelle feilmeldinger her som kommer opp i konsoll-vinduet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå