RainZer Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Nå har jeg hørt så mye snakk om twinks at jeg har lyst til å prøve det selv. Er forsåvidt ganske noob så jeg har ikke helt forstått hva en twink er Så det jeg lurer på er om noen her kansje kan forklare litt for meg hva en twink er å gjør å hva jeg isåfall skal bruke av utstyr? Altså da en liten FAQ/Guide. vet ikke om det står så mye om det her å hvis det gjør så i såfall beklager for å ha laga en unyttig post
DirtyBit Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Nå har jeg hørt så mye snakk om twinks at jeg har lyst til å prøve det selv. Er forsåvidt ganske noob så jeg har ikke helt forstått hva en twink er Så det jeg lurer på er om noen her kansje kan forklare litt for meg hva en twink er å gjør å hva jeg isåfall skal bruke av utstyr? Altså da en liten FAQ/Guide. vet ikke om det står så mye om det her å hvis det gjør så i såfall beklager for å ha laga en unyttig post 8048937[/snapback] twink er altså en character som er enten 19,29,39 osv... de har det beste av det beste av gear, samt enchanta til tenna... hvis du søker litt så skal det være en stor tråd om twinking, ta å sjekk i stickyen.. er for lat selv å finne fram linken lykke til! foresten, rogue er den som får mest ut av twinking, men ting koster! så det er klart! søk litt på thottbot.com etter lvl 15-19 blues armor/våpen
RainZer Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 At det koster gjør ikke noe. Penger er ikke noe problem. Men takk du, skal søke litt her å sjekke litt gear
NoFun Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Heihei.. kjeder meg, så jeg legger ut twink tråden for deg hvis du ikke finner den selv Lvl 19 Twink Guide
SnusHanen Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 At det koster gjør ikke noe. Penger er ikke noe problem. Men takk du, skal søke litt her å sjekke litt gear 8049110[/snapback] Javel har du plutselig veldig mye gull nå da?, Kræsjer litt med denne tråden din klikk her Og når folk sier at det koster, så er det ikke 30-40g det er snakk om men gjerne 300-400g+
samebob Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 en lvl 40 som twinker stemmer ikke helt vanligvis lvl 60-70 folk som gjør det vanligvis Men hadde jeg vært deg ville jeg twinka en hunter fordi de tar alle klasser inkludert 1.6k hp rogues. jeg har selv blitt kitet av non twinks med roguen min å det suger hardt
Lapp1 Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Ja det virker litt merkelig når du først ikke helt vet hva twink er, men du har mye penger... De som har mye penger, har spilt lenge, altså vet de hva twink er Men som andre har sagt må du være villig til å bruke mange timer, eller nei, mange DAGERS ( ) grinding... Altså 300-500G en lvl 40 som twinker stemmer ikke helt Jeg var level 45 da jeg twinka min første twink men da hadde jeg netttopp fått 2 k G av en kompis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå