rekar Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Tittelen sier vel alt. Hvordan skal jeg demontere CD-spilleren i en Golf 03 mod? Grunnen til at jeg må gjøre det er fordi spilleren spytter ut alle CD plater jeg prøver å spille av. Får feilmeldingen "CD Error". Den vil ikke engang ha en rense CD. Hva kan være galt?
Marvil Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 2003 = Golf 4, right? Det hjelper om du forteller hva slags CD-spiller som sitter i den, da demonteringsjobben vil variere..
Exiter Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Tror du bør høre med en merkeforhandler. Jeg vet ikke hvordan en originalspiller i en Golf 4 ser ut (egen enhet/bygd inn i dashbord osv...), men du trenger sannsynligvis et spesielt verktøy for å få ut spilleren. Det burde ikke være et problem å få dem til å låne deg det i fem minutter for å få løsnet den.
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Ta med førerkort og vognkortet inn, så får du helt sikkert låne! Kanskje det ligger i hanskerommet ditt også? Det bør jo følge med til kunden (det gjør det alltid når du kjøper en for ettermontering).
Hi-Fi Lasse Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Er det blaupunkt spiller med 2 hull på hver side av spillern så er det bare å finne frem 4 små skrutrekkere og dytte inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå